Wat heb jij vandaag met je synths gedaan?

was halve dag alleen thuis en heb er geen hol mee gedaan, behalve alweer moog video's bekeken en niks gekocht. Ik kocht bijna een grandmother maar bax frankrijk werkt niet als je nt in frankrijk woont (de bstock is daar nl dik 30 euro minder dan hier voor zelfde bak) en een verkoper blijft zijn verzendkosten maar verhogen voor een prodigy, dus da's makkelijk, koop ik niks haha

Ik heb de boel opgeruimd na Operatie Atari, en even alle MIDI synths getest. Muzikaal niks nuttig gedaan, gewoon "werf studio".

Volgende stap: Behringer multi FX uitbouwen, want daar doet 1 input nukkig van. Weeral muzikaal niet nuttig, maar het bouwt op naar. Maak ik mezelf wijs.

Ben een weekje weg geweest, maar vandaag weer aan de slag geweest. In de Stage 3 zeven nummers voorbereid, daar een paar leadsounds voor gemaakt.
En weer een paar live 12 lessen gevolgd.
O ja, en een synth plugin gekocht natuurlijk :D

Gestart met een nieuwe track tijdens het lange hemelvaartweekend, maar door mooie weer, verjaardagen en Moederdag niet veel tijd achter de knoppen gezeten.

Gestart met een nieuwe track tijdens het lange hemelvaartweekend, maar door mooie weer, verjaardagen en Moederdag niet veel tijd achter de knoppen gezeten.
Geen snoeiharde terrortrack genaamd: "voor de allerliefste moeder" klaargekregen?

Allee,uw lang weekend was naar de knoppen dus.😊(ja, ik weet het; flauw,maar toch...)

wat plaat verzaagd in de tuin, wat amazon pootjes er onder, en de kindjes hebben n stapelbed.
Wie raadt er de kindjes hun namen? 100% juist lijkt me mission impossible. 't zijn allen drummers, 't kroost.
Vermits de vrouw zei dat ik teveel spul had omdat ik zelfs al de stoelen in gebruik had, werd t tijd voor n bedje ipv n stoel. Kunnen de bezoekers weer zitten.

IMG_1065.jpeg

De Syntrx met usb aan een powerbank gehangen.

Meer kabels gekocht.....

ook 1 voor om de Buchla Easel aan een powerbank te hangen.

Ga ik ipv met een gitaar met een synth op schoot in het park zitten.

Whahaha

kutten met de "nieuwe" Logic Pro 11 en impOSCar 3 presets checken
Die Bass en Piano AI in logic is erg kut gewoon, duurt uren om in te laden en een andere config te kiezne moet ie weer alles inladen. Wat een troep man.

Wel dik TALDRUM vanuit ATLAS2 kunnen sequencen.

Back