Wat heb jij vandaag met je synths gedaan?

Ingelezen in het fixen van de powersupply van mijn JX-8P. Die freezed na een tijdje steeds en ik lees verschillende oplossingen die allemaal te maken hebben met de power supply, waardoor de unit opnieuw probeert op te starten. Ene moment enthousiast om van alles te kopen om daar aan te beginnen, andere moment denk ik 'beter breng ik hem weg'....

Vanavond gitaarles gehad met veel nuttige adviezen. Denk dat ik de B-mineur noot vrijwel gekraakt heb nu.

Wat dit met synths te maken heeft? Nou ja, ik trek die gitaar in elk geval door heel veel mooie dikke effecten die ik OOK voor mijn synths gebruik :D

In plaats van virtual modelling gewoon in 1x de real deal (met een beetje oefenen). Wat is het geheim van je gitaarsmid? Fuck de barre en dek de E en A met je duim? Vast niet 😜.

E mineur pakken met ringvinger en pink, de barré vast op de nut leggen met de middelvinger boven de G snaar zwevend en dan het hele zaakje 1 omlaag en 2 opzij bewegen en de middelvinger op de B snaar plaatsen. Ook handig als je van E mineur naar F wil, dan hoef je alleen maar 1 op te schuiven en de middelvinger neer te zetten.

Laatst gewijzigd:
aan t trachten van de Erica synths Resonant module in te bouwen in de rack...maar ik heb geen plaats meer

Heb weer een heleboel inspiratie opgedaan tijdens het maken van Requiem For Parakeet en In Memoriam dat ik binnenkort begin aan het tweede deel van The Art Of Voice met weer heel veel koren en stemmen.

Ik kan B-mineur

1727903767936.png

Ik heb me me helemaal suf gelezen over het bouwen van de RE-808… alsof ik niet al genoeg hobbies heb…

Groot lelijk zwart beest opgehaald met 2 rode knoppen en n hele avond plaats maken om m te slapen te leggen. Vervolgens niet aangesloten en uren met andere zwarte minder lelijkaards ellende gemaakt en gefilmd met mijn oude telefoon. En daar dan weer nog niks van gezien.

Groot lelijk zwart beest opgehaald met 2 rode knoppen en n hele avond plaats maken om m te slapen te leggen. Vervolgens niet aangesloten en uren met andere zwarte minder lelijkaards ellende gemaakt en gefilmd met mijn oude telefoon. En daar dan weer nog niks van gezien.
Zwart beest met 2 rode knoppen! Dat klinkt al goed.

ik heb mijn Analog Keys helemaal uit elkaar gehaald om er van het weekend een nieuw groen oled display in te zetten.
Wellicht dan deze knoppen erop voor een Matrix hacker console look.

1727958659603.png

Back