Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

.
).
De Alternative waveforms in de DDS1 van de Udo Gemini bekeken en eerlijk gezegd(heb er niet echt mee bezig geweest)doet niet zoveel meer aan het geluid, duidelijk met hun klak naar gesmeten daar bij Udo,maar kan me nog vergissen na wat meer onderzoek.
Wat het meest plezante is,is de easy van geluiden makelen,natuurlijk het geluid zelve.
Zijn prijs waard?Nee,een computer in een metalen kast steken kan eigenlijk niet zoveel kosten, maar als de klant zoveel geld wilt uitgeven, ja,maken ze verder deze bak.En zo is dat ook bij de meeste andere dure synth's.
Je bent altijd dol enthousiast in het begin maar dat neemt na een tijdje altijd wat af,content ben ik nog. Bijhouden?Een vraagteken.
Ben er nog altijd content van en heb nog niet alles bekeken.Heb zelfs de DDS2 parameters nog niet bekeken.Laat staan DDS2 als een LFO.De sub-o zal wel wat body ook meer geven.Analoog is niet meer dat heilig vuur hoor,dat is goed na te bootsen.Dat bewees ooit een blind test tussen een VST OB-Xa en de OB-X8 waar m'n het raden had wat wat was op enkele klanken na.Ik begrijp wat je zegt @sinew1958 - Maar het lijkt mij juist een zeer interessante synthesizer. De golfvormen begrijp ik, die gebruik ik soms voor oscillators, maar je kunt die ook als LFO gebruiken en dan kan dat best wel een interessant zijn denk ik. Verder zit in deze bak een tweetal FPGA's, maar ook 20 analoge filters, dus daar gaat je computer vergelijking mank wat mij betreft. Het wijzigen van beide layers zonder dat je hoeft terug te kijken naar de vorige stand zoals op de Super 8 lijkt mij een enorme plus. Verder heb je ring mod en een traploze hpf (en meer). Ik zou hem nog even aanhouden, denk niet dat je daar spijt van krijgt.
Dat was de reden van aanschaf(eerst altijd de klank).Maar de prijs is het volgens mij teveel, gelukkig hebben ze bij Udo er ook over nagedacht en de 8 geïntroduceerd(en zelfs die prijs is te hoog).Ik kan het me veroorloven.Zon Iridium is gewoon net zo handig op een computer. Die Ud o heeft lekker veel controllers en geen of bijna geen menus

Dan had ik nu niet 1 hardware synth gehadGouden raad van tante Kaat.Koop nooit na een paar biertjes.