Wat heb jij vandaag met je synths gedaan?

Shock-ROM in de MP-7 geplaatst
Beat-ROM in de "Orbit-3" geplaatst.
Protozoa-ROM van de MP-7 naar de 'Orbit-3' verplaatst, om plaats te maken voor de Shock-ROM.

Die Shock-ROM heeft ONGELOFELIJKE klanken. Daar ga ik HEEL veel plezier aan beleven :) :) :)

Nu nog de 'Holy Grail", "Ensoniq", "Drum", en "Sound of the ZR" ROMs vinden voor een redelijke prijs :P

Gedownloade drumssamples handmatig van een naampje voorzien want ze hadden als naam [getal].wav da wassen een beetje onhandig. (halverwege maar gestopt :engel:)

Verder een groove loopje gemaakt op de Verselab MV-1 8)

En zojuist paar uur bezig gehouden met m'n Kurzweil (Dynamic VAST engine):P

Gedownloade drumssamples handmatig van een naampje voorzien want ze hadden als naam [getal].wav da wassen een beetje onhandig. (halverwege maar gestopt :engel:)

Verder een groove loopje gemaakt op de Verselab MV-1 8)

En zojuist paar uur bezig gehouden met m'n Kurzweil (Dynamic VAST engine):P

Na het album Europa Clipper te hebben afgerond, is nu ook het album Endless Road af (klopt, dat is behoorlijk veel gecomponeerd in korte tijd). Binnenkort wat fragmenten van beide albums.

Ha MstrFX bedankt voor de tip! :D

Heb het inderdaad eerst geprobeerd met een file renamer tool. Die draaide de oorspronkelijke bestandsnaam en opvolgende nummering in de nieuwe naam om, dat vond ik stom en tijdrovend tijd te steken in de oorzaak :?

Opgelost om vanuit de media Explorer in Reaper gelijktijdig te luisteren en naam aanpassen. Dat had wel iets:P

Ik ga declutteren

1 synth verkocht.
1 verse 2dehands erbij.
3 op marktplaats gezet
lijst gemaakt met synths die op termijn weg mogen. (lastig werkje)

Revolution indutrielle part 1,2,3 van JM even doorgespeeld.Er zitten daar knappe stukjes in op mijn Gemini.
De sheet op YT was wat klein maar te doen.

@Vic ik vel geen oordeel, hij noemt zich zelf crazy. Mij motiveert in filmpjes ook aankopen en verkopen en dat vind ik best interessant. Ik heb zowat alles waar ik van kan dromen, dus weldra toe aan n verse hobby.

• Duimpje
Duimpjes: Vic
20241017_150815.jpg

Eurorack fx kees...
Zodat je leuke fx aan instrumenten en synth kan toevoegen. en met expression en footswitch dingen kan besturen.
Ga eerst hier mee aan de slag maar heb nog zat andere modules in mijn andere racks.
Vooral mis ik nu midi naar clock, clock devider en function generator. maar ja dat past allemaal niet dus patch het wel via mijn andere keesen er bij.
Maar uiteindelijk is het wel de bedoeling om de fijnste setup te krijgen in deze ene kees zodat hij mee op reis kan.
het looper pedaal heeft midi clock out dus als je een loop opneemt zou je dan van alles in de modular kunnen triggeren.
Zit ook een pitch naar cv en trigger module in zodat je via je instrument dingen kan triggeren.
nu eerst 8 jack kabels solderen waarmee ik externe fx kan aansturen zoals bv de DP4.
De dp4 heeft ook een cv input.

Gisteren uurtje op een Steinway vleugel gespeeld.
Is wel eens leuk maar geef mij maar synths.

• Duimpje
Duimpjes: Nap
Ik vind beiden wel iets hebben (geen Steinway, Bösendorfer is where the magic happens). Je kan op een vleugel zo'n mooi gevulde klank en zoveel nuances maken. Bij de synths heb ik daar al vaak een arrangement voor nodig. En de vleugel staat altijd aan en speelklaar zonder foutmelding over het onbereikbaar zijn van de license server. :D (net zoals bij échte synths :beard:).

De andere vleugel hier, de CP70, is ook niet mis. MIDI IN had leuk (en zeer complex) geweest, dat dan weer wel.

• Duimpje
Duimpjes: HJB
Back