Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ben benieuwd waar je mee aankomt!Verder gewerkt aan m'n inzending voor de SF contest. Gaat de goede kant op. Totaal iets anders dan de vorige keren.![]()
Spacy.. te gekke synth ook lijkt me..toch nog eventjes 2 uur met mijn modwave zitten knutselen, best aardige pad gemaakt met de modwheel voeg je een guitar amp toe om het geluid wat warmer en meer pit te geven

voor sound design en performance knopjes echt een geweldig ding, alleen jammer dat het zon plastic bak isSpacy.. te gekke synth ook lijkt me..![]()
Alles heeft zo z'n beperkingen jammer genoeg.. Hopelijk blijft ie wel goed werken.. Ik geloof dat die keybeds wel altijd in orde zijn van Korg.voor sound design en performance knopjes echt een geweldig ding, alleen jammer dat het zon plastic bak is
it's bigger than OP-Z for sure, but somehow the plastic feels thinner and cheaper. For drum and synth tracks they are using rubber dome (tactile) key switches that wobble a lot (a common issue with some switches), but at least no double triggers (yet).
keybed kan ik prima mee over weg maar het is ook niks om over naar huis te schrijven.. is juist waar ze altijd klachten over krijgen dat ze die niet upgraden (vrij licht en geen AT)Alles heeft zo z'n beperkingen jammer genoeg.. Hopelijk blijft ie wel goed werken.. Ik geloof dat die keybeds wel altijd in orde zijn van Korg.
Ik weet mezelf aardig te beheersen de laatste tijd, wilde laatst bijna een Yamaha SEQTRAK kopen.. totdat ik las over de brakke kwaliteit.. beetje dealbreaker. Ik had al gelezen over de problemen met de OP-Z, als dit het vergelijk is..

keybed kan ik prima mee over weg maar het is ook niks om over naar huis te schrijven.. is juist waar ze altijd klachten over krijgen dat ze die niet upgraden (vrij licht en geen AT)
nooit een seqtrak in handen gehad maar meerdere keren over problemen met de knoppen gelezen
en pas maar op, zoals je mp3 al zei, Syntherklaas is coming![]()

maar dan brengen ze later de Roland Jupiter Xm uit en laten ze zien dat ze het wel kunnen.. beste mini keybed ever..Ghehe.. de Reason 13 en Maschine 3 licentie waren het vroege kadootje.. maar ff kijken of ik me kan zoethouden hiermee..
Ik zag net een Terra te koop.. en dan het videootje hieronder kijken..
Wat betreft slechte keybeds.. Roland System 1.. zo ey..maar dan brengen ze later de Roland Jupiter Xm uit en laten ze zien dat ze het wel kunnen.. beste mini keybed ever..
Nette prijs ook zag ik (nee ik ben geen aandeelhouder).Vet? dat hangt af van de soort kaas en worst die je erop legt.Terra is wel vet hoor![]()
De rx5 was de tegenhanger van de R8. Topmodel. 24 sounds onder de vingers en separate outs. Faders voor t volume op de front. Met kaarten zoals de dx7 kan je andere sounds kiezen. Met de gligli kaart kan je met windows sounds op n kaart zetten. Wat je maar wil. Natuurlijk in correct bestandsformaat en geheugen is beperkt. Ik moet t nog uitpluizen maar dacht 8 of /en 12 bit. Had enkele shitty samples er in en maakte een pattern ermee en dat was behoorlijk interessant. Je kan de sounds ook tunen en vermoedelijk loopen en attack kiezen maar zoals gezegd moet in met de samples nog leren. Kan sowieso met de kaart sounds.Gaaf! Wat maakt de Rx5 bijzonder?
Wat voor samples heb je erop kunnen zetten?
Heel vet!! Maar ik kon mezelf gisteren overtuigen het niet te doen omdat ik er voorlopig toch geen tijd voor ga hebben..Terra is wel vet hoorNette prijs ook zag ik (nee ik ben geen aandeelhouder).
Blijft volgens mij ook nog wel even in productie schat ik zo in.. ?? Dan is de FOMO trigger veel minder GAS aanwakkerend enzo.. fijn gevoel toch wel..