Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het aanbod is wel gegroeid sinds 1986, met dsp opties zoals bij neumann KH series haal je goede resultaten als je omgeving niet helemaal top behandeld is. Niet kunnen luisteren is lastig, maar gelijkertijd is ergens anders dan thuis checken ook niet veel zeggend.Mijn 8" Mackie monitors hebben last van resonanties, heb wat harde foam besteld om ze acoustisch te isoleren van de plank.
Mijn andere B&W monitors die ik nieuw kocht in 1986 beginnen te gaan, ik vrees dat de begrafenis van die dingen nabij is
Nieuwe monitors kiezen zondrr winkels in de buurt...das weer een uitdaging..pfff
Als het foamranden zijn die het begeven bij de b&w...daar zijn adresjes voor. (Vraag ernaar!)Mijn 8" Mackie monitors hebben last van resonanties, heb wat harde foam besteld om ze acoustisch te isoleren van de plank.
Mijn andere B&W monitors die ik nieuw kocht in 1986 beginnen te gaan, ik vrees dat de begrafenis van die dingen nabij is
Nieuwe monitors kiezen zondrr winkels in de buurt...das weer een uitdaging..pfff
Je mag ze gratis hebben als de nieuwe er zijn.Als het foamranden zijn die het begeven bij de b&w...daar zijn adresjes voor. (Vraag ernaar!)

Interessant! Hebben jullie ook video materiaal?
Ja, we hebben een optreden opgenomen en daar wat pr filmpjes uitgehaald. Staat nog nergens online helaas, dus geen link. Ik heb momenteel problemen met internet (geen wifi) dus zal later eens wat op youtube zetten.Interessant! Hebben jullie ook video materiaal?
Mijn compaan heeft de video op youtube gezet, dus bij deze.Interessant! Hebben jullie ook video materiaal?
Thanks. Het is alles of niets er is geen middenweg.Zo jij gaat helemaal los. zoals een exverslaafde die weer de mist in gaat :-)
Mooi kisten zeg.