Wat heb jij vandaag met je synths gedaan?

Heb vandaag weer een track gemaakt maar na het wat meer experimentele met de Buchla van de afgelopen weken had ik nu echt zin in een lekkere groove.

Fotos genomen voor de volgende hoesjes voor mijn volgende releases. En mijn vrouw wist wat ik aan t doen was: ze zei t 😂 “ik ken je zo goed he”

8 patchen gemaakt op een oude Roland synth.

Terwijl ik zit te browsen en te lezen een beetje pingelen op de korg triton V op de automatische piloot.

Patches gemaakt op de Hartmann Neuron. Behoorlijk epische bak die heel aangenaam kan klinken. Bij mij is het een warme string en pad bak, terwijl op internet vooral messed up raar gedoe staat. :)

Spelen op Akai AX80 en piekeren of hij in de verkoop gaat ja of nee????

Opsix in de huiskamer gezet.
Ochtendje patches (lees: herrie) maken op de bank voor later :)

Dave Rossum Mob of Ebrus proberen te updaten.
Nu doet hij niets meer.
Ticket aangemaakt.

Zojuist een nieuwe track afgemaakt. Een oud nummer dat op de een of andere manier niet werkte. Nieuwe baslijn en beat toegevoegd, en een nieuwe hoofdmelodie ingespeeld. Dat bleek het ontbrekende puzzelstukje. Soms zit het echt in details, en hij heeft de goedkeuring van onze jongste: "Klinkt best leuk." Dat is het grootste compliment dat hij me ooit gaf 😁

Een distortion effect (Saturn 2) er achter gezet en daar mee geëxperimenteerd. Uiteindelijk kwam er een melodie uit die ik wellicht kan gebruiken voor een nieuwe track.

Heb je die nieuwe video van Fabfilter op YoutTube gezien? 20 tips van Dan Worrall, omdat ze 20 jaar bestaan. Ik heb geen Fabfilter en toch keek het heerlijk weg. Volgens mij ook tips voor Saturn.

Ik had nog een geluidsopname op m'n telefoon staan uit een mooi natuurgebied, met alleen kikkers en vogeltjes te horen.
Dus ik dacht laat ik dat eens lekker verneuken.
Met Pigments en wat effecten.
Tsja, ik had wat tijd te doden.... :dubbel:

Attachments

• nightmare frogs.mp3
    2,4 MB
Back