Lekker bezig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lekker bezig!
Sowieso moog = bass.De dakpannentest gedaan met de opnieuw gecalibreerde Moog One - geslaagd. Echt zieke (sub)bas uit dat ding.
Geëxperimenteerd met methoden om de Nord Drum 3p herrie te verminderen - deels geslaagd (zometeen komt de ultieme test: drummen na spertijd en kijken hoe lang het duurt voordat ik klachten krijg).
Behalve met resonantieSowieso moog = bass.

patchstorage.com
Ik heb trouwens wel mooie audio mods gezien voor Mpc’sAfgelopen weekend een paar gitaarloops in mijn MPC geladen. Het gitaar geluid als input genomen voor de Doepfer A-196 Phase locked loop. Na een flinke tijd stoeien kwam ik tot de conclusie dat het helemaal nergens naar klonk.
die link kwam ik laatsts al tegen op de FB pagina tegen idd maar thanksAh cool! Ga straks even luisteren
![]()
EaganMatrix | Patchstorage
The EaganMatrix is a modular digital synthesizer invented by Edmund Eagan, utilizing a purpose-designed DSP engine by Lippold Haken. The EaganMatrix allows users to finely craft their musical sound by digitally connecting audio and control modules via a patching matrix. The EaganMatrix...patchstorage.com