Wat heb jij vandaag met je synths gedaan?

Ik ben nu een nieuwe track aan het exporteren. Ben er al te lang mee bezig, en dit moet hem gewoon zijn. Dit gevoel dus:

1719043853704.png

Ff spelen met Harmony Bloom die ik toevallig tegen kwam. Apart concept midi sequencer. En niet al te duur iets van 30 euro. Via audio Plugin deals kon ik deze voor 16 euro binnenharken.

Website

Beetje kutten met de DX7 V + impOSCAR 3

Verder gewerkt aan een nieuwe track, bijna af maar nog niet. Plugins zijn Mariana, GX-80, SEM V2, CMI V, bx-subsynth, Valhalla Vintage Verb & Shimmer, dbBlue Glitch, Cramit, Ozone 11 Elements.
AI rap (Suno).

Attachments

• project186_x_14 (suno).mp3
    8,4 MB
Eigenlijk niet vandaag maar gisteren. M’n ouwe SK10 weer eens tevoorschijn gehaald. Telkens denk ik aan verkopen want staat wel in de weg. Maar vind ik m leuk? Ja toch ook wel. Ok hij mag nog even blijven.

De SP-404 mk2 standalone deep dive was wel een succes ondanks dat ik er maar twee goede sessies mee heb gehad afgelopen dagen. Ik ga die de komende tijd een stuk meer gebruiken denk ik.

een rack verzet, t vervolgens ervan in mijn rug gekregen. Nog wat 3D gedenk en geplan om bepaalde gear nabij me te hebben, kabels besteld voor mijn rack mult plan. Ook nog op zoek naar n 90° rack (dus geen achterover leunende gear) waar ik aan de andere kant spullen op kan zetten zodat ik 180° rondom gear kwijt kan dat te tweaken is als ik aan de andere kant sta.
De levering vd industrial metal dinges gemist, ophalen zal voor morgen worden. :stupid

Verder gewerkt aan een nieuwe track, bijna af maar nog niet. Plugins zijn Mariana, GX-80, SEM V2, CMI V, bx-subsynth, Valhalla Vintage Verb & Shimmer, dbBlue Glitch, Cramit, Ozone 11 Elements.
AI rap (Suno).
Ik vind hem echt vet..

Toen ik hem hoorde dacht ik, hmm. eindelijk eens een rap die ik wel trek.. is het AI.. :D

Geen synth, maar een modded gitaar, een load aan outboard, freakende met de feedback, en er een kickdrum uit trachten te persen.. #failed

Attachments

• Guitar Kick.mp3
    2,1 MB
Ik heb vrijdagnacht een setje geluiden samengesteld en die zaterdag met die geluiden een geslaagd optreden gegeven met ons samengesteld buurtbandje voor een benefiet voor de ALS stichting. Publiek was onder de indruk :koffie:

Een Hydrasynth laten klinken als een ambient synth daarna een zangkkoor, en vervolgens een accordeon en vanuit B majeur Ierse Chenty's gespeeld vanuit een B/C stemming.

Ik begon eigenlijk met soort techno samen met de Verselab MV-1 De rest klonk muzikaal wel een heel stuk leuker :koffie:

Back