Veel te lang bezig geweest om via mijn cirklon met program changes scenes te kunnen triggeren in ableton. Met het idee dat ik dan eens wat eerder dingen in ableton kan samplen en daarin mee kan laten lopen ipv eeuwig aan knoppen blijven draaien en in een jam blijven steken.
Waarom via pgm? Omdat je die vlak voor het veranderen van een scene naar ableton kan sturen, zodat de volgende scene in ableton gelijk start met de volgende scene in de cirklon. Als iemand dit handiger aanpakt hoor ik het graag

Waarom via pgm? Omdat je die vlak voor het veranderen van een scene naar ableton kan sturen, zodat de volgende scene in ableton gelijk start met de volgende scene in de cirklon. Als iemand dit handiger aanpakt hoor ik het graag

Holy shit, toen ik een plaatje zag van Richie met dat ding dacht ik dat ie gephotoshopt was![]()
Deze lijkt me dan wel geschikt, lekker groot. Beterschap.
![]()
Erica Synths BULLFROG XL
The Erica Synths Bullfrog XL is a powerful and versatile modular synthesizer, perfect for sound design and live performances with its wide range of sonic capabiwww.voltmusicstore.com