Wat heb jij vandaag met je synths gedaan?

Weer niks; lekker op vakantie nu dus:

Gear/muziek: :doei:

Ben bezig met een nieuw album getiteld Parakeet. En jawel, het wordt opgedragen aan mijn overleden parkiet Pietje en de andere parkietjes die hem voorgegaan zijn. Dus een soort requiem.

Tussen mijn drukke nietsdoen even nog naar Solar 42 YT gekeken.Leuke boeiende synth.
Manual ter hand genomen van de Gemini,wat gelezen, zodoende morgen of Zondag in de praktijk omzetten.Laatste update gedaan.(of overgedaan)

Vooral met gitaar en theorie bezig de laatste tijd.
Nou ja, die theorie is in combinatie met de gitaarlessen die ik momenteel volg. Maar uiteraard ook inzetbaar voor synths. Alles voor de goede zaak!

moest echter stoppen omdat mijn pedalen inmiddels overgenomen(gejat) zijn....

1726856317453.jpeg

Bekabeling van mijn E-mu modules in orde gebracht, en toestellen in het rack geplaatst.
(De 'Orbit-3' ontbreekt nog, die staat momenteel ergens anders. Maar de bekabeling is al voorzien)

Attachments

• IMG_7777.jpeg
    IMG_7777.jpeg
    219,6 KB · Bekeken: 63
  • IMG_7778.jpeg
    IMG_7778.jpeg
    108,2 KB · Bekeken: 63
Manual terzijde gelegd van de Udo Gemini en even de synth beroerd.Als je basis kent van hoe een synth werkt is met de gemini werken een fluitje van een cent.Eigenlijk met alle synth's ook al heeft die honderd knoppen en schuifregelaars.En zelfs ken je er niets van met de gemini aan die knopen schuif wat rommelen geef je soms leuke resultaten.Ook leuk,switch je op de manual mode geeft de synth de sound weer naargelang de stand en positie van al de regelaars op het moment wat weer leid tot boeiende verrassende resultaten.
DDS 1 bezit ook nog een alternative waveform selectie die je soundpalet enorm (kan)uitbreiden.Ik weet niet dat je je eigen waveforms kunt inbrengen of misschien met een update.Maar deze waveforms ga ik eens testen de volgende keer.Nee,ik beklaag me niet.

Ben heel benieuwd naar je ervaring en al ben ik niet jarloers aangelegd woon je in Amsterdam en wil je vrienden worden?

Back