Wat heb jij vandaag met je synths gedaan?

ja een diepe brede lade net boven je benen als je zit, dat is echt n nmust. Ik heb er 2, 40 diep, ongeveer 1m60 breedte, ik wil er nog (maar lukt niet in deze kamer qua ruimte)Handig aan zo'n diepe lade i dat je je toetsenbord er voor kwijt kan als je geen te diep spul op de lade hebt, zoals in mijn geval vb de cirklon momenteel.

IMG_2407.jpeg

F#7, toe maar! Waar heb je die schuiflade gekocht?
haha ik wou gewoon de naam vd toetsen weten zodat ik ze om mijn arturia kon stiften want ik vergeet alles, ik weet zelfs geen C staan na 2 weken.
Je ziet de Zaor desk, de Miza. Maar ze hebben m ondertussen wat veranderd: hij is duurder geworden 'ik denk dat ik de nieuwe 650 heb betaald, en de 2e handse 400) en de panelen rondom de 'schuif' zijn er niet meer (of deels niet meer)

Ik dacht dat ze die schuif op wieltjes ook los verkopen, als are het een kar vie je onder je werkblad rijdt. Kost ook best nog geld.

Schermafbeelding 2024-12-24 om 16.43.06.png

Schermafbeelding 2024-12-24 om 16.43.42.png

oude foto maar geeft een idee hoe geweldig dat meubel is, mocht ik plaats hebben kocht ik nog een 3e

IMG_0065.jpeg

Laatst gewijzigd:
ah kijk, een b stock in smallere maat. Dit is dus een kar voor ONDER je werkblad dat je al hebt

hoe ze m verpakken als ie al n keer is uitgepakt, die grote leveren ze op een pallet met een enorme plaat bij (werkblad) en dat ding weegt HEEL ZWAAR als je single bent en m zelf moet uitpakken haha

Zoeist heb ik ook nog, 2e hands gekocht voor 80 euro of zoiets

En nu op topic, wat ik gisteren deed (en vandaag zonder resulaat voort deed)

Laatst gewijzigd:
IMG_8338.jpg

Ik heb dit 'pedalenmeubel' gemaakt met een TV meubeltje van de Jysk en een paar wieltjes en een handgreep van de Praxis. Als ik de pedalen niet gebruik of hoef in te stellen, schuif ik ze zo onder mijn bureau zonder dat het daar in de weg zit (voldoende beenruimte). Totale kosten ongeveer 50-60eu en superhandig.

Ben belachelijk uitstelgedrag aan 't vertonen en heb de avond vrij, zo dom eh.
Waarom? Omdat ik vrees dat ik nergens toe kom en dat gaat me dan zo hard teleurstellen...

Antwoord voor phochos : Afbeeldingen - Microsoft Designer. (Maar niet verder vertellen. :D)
Was waarschijnlijk niet helemaal wakker, vermoedde al zoiets.:halleluja

Back