Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ESQ1: sowieso de voeding recappen, liefst preventief maar bij jou wel erg duidelijk nodig.Mijn ensoniq ESQ1 uit t rek gehaald vd opslag, aangesloten, bleek dood, open gevezen, uitgemeten, ben er niet wijzer van geworden. Hop terug t rek in tot een tech bezoekje volgt.
Updates gezet op de Therapsid 2 en de Mega FM en de manual voor de laatste afgedrukt - flinke update voor beiden trouwens. Die kerel zit niet stil.
Vervolgens de PRO/CUSSION EMU die aankwam getest, die kreeg keurig een plekje waar de ESQ1 eerder stond dood te wezen. En zo gaat 't ten Huize Klinkske, kabel mess, gear in and out en manuals afdrukken om mogelijk nooit te lezen
En die Kobol vraag je? Heb al meermaals gedacht m terug te sturen. Woops net echt beslist, hij gaat terug. Minijack inputs, what was i thinking, enkel kut in samenwerking met de SQ10's. Maak je geen zorgen als je m B stock koopt, ik heb zelfs de zakjes erbij niet open getrokken met kabels en handleiding. Dit is mijn 2e retour ooit dan.
Als je dat gedaan hebt alle flatcables even uittrekken en terug insteken. Ook alle IC's die in sockets zouden zitten even masseren. Dan aanzetten en kijken of er nog klachten zijn.wellicht een overbodige tip, maar misschien toch wel weer een keer goed om aan herinnerd te worden: mocht je het leuk vinden, begin met een tutorial. Pak een synth of drumdoos, zoek een tutorial om lekker mee doen. Dan is er geen drempel of druk om zelf iets echt te doen en met een beetje geluk ben je voor je het weet lekker bezig tijdens een pauze moment van de tutorial en kijk je hem niet eens meer afuitstellen voort te doen

Drempelvrees...

wellicht een overbodige tip, maar misschien toch wel weer een keer goed om aan herinnerd te worden: mocht je het leuk vinden, begin met een tutorial. Pak een synth of drumdoos, zoek een tutorial om lekker mee doen. Dan is er geen drempel of druk om zelf iets echt te doen en met een beetje geluk ben je voor je het weet lekker bezig tijdens een pauze moment van de tutorial en kijk je hem niet eens meer af![]()