Wat heb jij vandaag met je synths gedaan?

Halfbakken gedoe is niks, gewoon doorpakken meteen
1739298847196.png

Op een lofi recorder de OP1 opgenomen daar dat weer in de OP1 gesampled en dat dat weer via de OP1 op deze tapeloop gezet.
Dat dan weer ge (multisampled) ... De Vestax PDX3000 draaitafel heeft midi input en die kun je chromatisch bespelen.

1739303874839.png

Tijdens het process was de tape al half gaar. maar goed de setup werkt.
Gaat nog wel toffer worden.

paar presets gemaakt in de minifreak software met als doel iedere dag een preset te maken tot ik em verkocht krijg
zo inmiddels alweer op de 41 minifreak presets (had er al een aantal) dus vandaag lekker bezig met demo filmpje om het als preset bundle aan te kunnen gaan bieden

edit: oops, blijkbaar stond hij op een hoge grafische stand denk :P ik 32gb voor half uurtje opname

Laatst gewijzigd:
Op een lofi recorder de OP1 opgenomen daar dat weer in de OP1 gesampled en dat dat weer via de OP1 op deze tapeloop gezet.
Dat dan weer ge (multisampled) ... De Vestax PDX3000 draaitafel heeft midi input en die kun je chromatisch bespelen.

Bekijk bijlage 3858745

Bekijk bijlage 3858746
die klinkt wel heeel erg vintage :D alsof de boot die je tape kwam afleveren een paar jaar op de bodem van een rivier heeft gelegen maar alsnog aangekomen is

wel een vette set up, benieuwt als je het met een niet zo gare tape gaat proberen

Bekijk bijlage 3858745

Bekijk bijlage 3858746
Tijd voor die subsidieaanvraag.

Bekijk bijlage 3858745

Bekijk bijlage 3858746

Ik krijg het idee dat jij zo’n beetje de sample koning van sf bent, al eens aan een decent sampler uitgave of vergelijkbaar uit te brengen?

die klinkt wel heeel erg vintage :D alsof de boot die je tape kwam afleveren een paar jaar op de bodem van een rivier heeft gelegen maar alsnog aangekomen is

wel een vette set up, benieuwt als je het met een niet zo gare tape gaat proberen

ja super gare tape.
poeder komt er vanaf.
ik moet nog een wieltje met een veer die de bandspanning bewaard. nu is het het net niet.

E-mu B-3 rom in 1 van de modules geïnstalleerd.
Nog 3 roms (GRAIL, SONIQ en DRUM), en ik kan alle instrumenten van de E-mu roms spelen :)
Nu nog alle (7000 ?...) presets van die roms beluisteren, en bekijken wat de mogelijkheden zijn :P

Stukkie 90s Detroit voor de fijnproevers

Gforce BassStation, Arturia OPXA, Gforce OB1, Gforce Oddity3, Waldorf MicroWave, Korg Electribe ER-1, Atlas 2 (909/808 kit)

Laatst gewijzigd:
Back