Phontaq
+---O---+
GAS rondom de Sonicware Liven Ambient ø proberen te onderdrukken als compacte vakantie-synth voor in de bergen. Iemand ervaring met deze synth, of is er ook een leuke ambient-app voor de iPad?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik zal er n video over maken. Maar kort: je koopt 2e hands een roland drum rek en met enkele jaspers houders ,heb je voor pakweg 140 euro een rek .Om op je tafel en 2 rijen erboven gear gekanteld of recht te plaatsen. Zo n roland rek scoor je voor pakweg 50 euro. Jaspers buis is nu bij thomann ook los te koop… dat betekent dat je voor 30 euro meer je rek tot 150 cm breed maakt. De jaspers houders zijn jammer genoeg kleine 40 euro per paar. Dat tikt wel door. Maar je hebt dan een compleet flexibele stand en buis zoals gezegd voor pakweg 1.5 euro per 10 cm als je breder wil dan 80 cm. Roland is ongeveer 80 cm breed qua buis. Dat zie je op de foto.welke oplossing is dit met die buizen? Ben ook wel benieuwd hiernaar.

Zojuist deep gespaced met mn Roland RS09 door small stone phaser en Minikorg. Instant 70's drama. Me like.
Bekijk bijlage 3858561

. Ik hoop al lange tijd een keer Motas Electronics Motas-6 desktop een plek te mogen geven; die Motas haalt de Dominion 1 wat betreft aantal LFO's e.d. tegelijkertijd links en rechts in, maar aan het hands-on aspect en de crunchy filters van de Dominion kan die waarschijnlijk niet tippen.
- Behalve nog veel experimenteer werk qua kabels uiteraard, routings, pedalen en shizzle? Of mep ik alles qua signaal door een doos...