Montfrooij
Gepokt en gemazeld
Ik moet zeggen dat ik z'n jams altijd heel gaaf vind.Om het maar even in 'complex en overbodig volzinnen' te zeggen: bad gear is geen standaardreview maar een originele, strak geformatte en goed gescripte manier om oude en nieuwe synths te omschrijven. Oneindig veel amusanter en onderlegder dan alle zogeheten synfluencers die apparatuur hosselen om die vervolgens, geconstipeerd in de camera kijkend, te bepotelen alsof ze de CS-80 hebben herontdekt en steevast het zoveelste doorsnee-pingelding geheel bevooroordeelt de hemel in prijzen, onderwijl open-deuropinies verkondigend en dertien-in-een-dozijn samplepacks uitpoepend om nog wat geld af te troggelen van eenvoudig te imponeren youtbekiddies. Ik bedoel jou, bobeats, tim shoebridge, andrew huang etc. om maar te zwijgen van vroeger-was-alles-beter-ophemelaars als espen kraft.
Maar elektron fanpeople zullen het wel niet aankunnen dat hun heiligdom als 'bad gear' wordt beoordeeld.
En deze review is geen uitzondering.
Hij weet er meestal wel wat vets uit te persen.

ik wilde iets weten wat NIET direct in de manual stond maar wat volgens Grok wel mogelijk was wat ik wilde dubbelchecken bij actieve gebruikers, echter is AI gebruiken uit den boze daar en werden mijn posts direct geflagged en onzichtbaar gemaakt, met de mededeling dat ik maar eens de manual moest gebruiken.