F fisfanaat Stamgast Lid sinds 12 januari 2010 Berichten 167 21 december 2024 #1 Hela allen, als toetsenist gebruik ik de Akai MPX8 sampler. Maar ik zoek hiervoor een goede standaard of klem. Tips?
Hela allen, als toetsenist gebruik ik de Akai MPX8 sampler. Maar ik zoek hiervoor een goede standaard of klem. Tips?
Bathmutz Ouwe rot Lid sinds 20 april 2005 Berichten 941 Locatie Middelburg 21 december 2024 #2 Klitteband tape op je keyboard misschien?
Eraser127 Ouwe rot Lid sinds 28 augustus 2005 Berichten 3.833 Locatie Nijkerk 21 december 2024 #3 Dan is de eerste vraag, wil je deze volledig los op de grond op een standaard/klem, of moet deze boven bijvoorbeeld een toetsenbord komen?
Dan is de eerste vraag, wil je deze volledig los op de grond op een standaard/klem, of moet deze boven bijvoorbeeld een toetsenbord komen?
F fisfanaat Stamgast Lid sinds 12 januari 2010 Berichten 167 24 december 2024 #4 Klitteband doen we nu, is niet ideaal. Het moet geklemd worden aan een standaard, dus niet los op de grond
Klitteband doen we nu, is niet ideaal. Het moet geklemd worden aan een standaard, dus niet los op de grond
P PrayersForRain Ouwe rot Lid sinds 15 augustus 2006 Berichten 837 Locatie / 24 december 2024 #5 Misschien is een smartphone/tablet holder een optie? Even zoeken in het assortiment van Thomann: Thomann - Welcome Home!
Misschien is een smartphone/tablet holder een optie? Even zoeken in het assortiment van Thomann: Thomann - Welcome Home!