Bax vraagt uitstel van betaling - faillissement

Jammer om te lezen, en nu ben ik wel extra blij dat mijn pakketje vandaag is binnengekomen!

Laatst gewijzigd:
Ik zag de laatste tijd al dat de voorraad slonk en niet werd bijgevuld. En ineens waren er weer grote kortingsacties. Gaf me het gevoel dat het niet goed gaat. En nu dit.

Zonder paywall

Tamelijk dramatisch. Dacht altijd wel dat het vrij goed ging en dat er overname ophanden was. Nu hopen op een wederopstanding. Het is er wel de tijd van het jaar voor.

Laatst gewijzigd:
Ben wel 'ns hier in Apeldoorn geweest en daar was vrijwel geen publiek, het was ook doordeweeks en dat scheelt natuurlijk.
Vroeger in Amsterdam Oost op zaterdag was de tent aardig druk, best kans dat ze inkrimpen en doorstarten met alleen Goes als centraal magazijn en misschien Amsterdam aanhouden als dat druk genoeg is.

In het artikel dat ik eerder las ik dat Jochanan de misère allemaal weet aan zijn gedwongen vertrek, sindsdien zoude klad erin zijn gekomen.
Dat lijkt de waarheid toch enigszins geweld aan te doen.

Je gaat je dan wel afvragen hoe gezellig de kerstdiners in huize Bax zijn.

Das wel jammer.
Het zat er natuurlijk aan te komen, maar dan nog.
Best veel gekocht de afgelopen jaren tegen mooie prijsjes.
Benieuwd welke kleine(re) winkels hier op in kunnen springen.

Ik vond dit wel een aparte zin; Sinds mijn vertrek is de omzet op jaarbasis met dertig procent gedaald’

De boy is net een maand weg, dus zo’n conclusie is wel heel voorbarig ;)

Tuurlijk, als je de ellende x12 doet kun je het uitrekenen, maar lijkt me toch dat t verval al was ingezet toen ie nog aan t roer stond…captain yocha yocha

Ik vond dit wel een aparte zin; Sinds mijn vertrek is de omzet op jaarbasis met dertig procent gedaald’

Tuurlijk, als je de ellende x12 doet kun je het uitrekenen, maar lijkt me toch dat t verval al was ingezet toen ie nog aan t roer stond…captain yocha yocha
Ja dat vond ik ook al vreemd maar bij die mafkezen van quote zal wss de fout daar zitten.

Surceance, opmaat naar faillisement.
Goeje kans dat de banken de stekker er uitrekken.
alhoewel.. als ze dat doen weten ze zeker dat ze hun geld kwijt zijn.

ik ben benieuwd...

Hij was al een paar maanden geschorst

Ik krijg wel nog steeds mail van Bax met speciaal voor mij geselecteerde producten... Ik ga nog maar even geen geld naar ze overmaken, denk ik dan.

Hij was al een paar maanden geschorst
Toen was ie technisch nog niet vertrokken, maar stond ie in de hoek , vermoedelijk z’n megafoon te poetsen voor betere tijden…

Ondanks alle negatieve berichten ben ik vandaag blij dat ik naar Bax geweest ben. Ik had een flinke order nog open staan van een subwoofer besteld eind nov 2024 en een monitor een paar weken geleden toen plots vorig weekend veel lange levertijden veranderden naar tijdelijk niet leverbaar.

Ik ben vriendelijk geholpen door twee Bax medewerkers en heb vervangende producten meegekregen wat de waarde van mijn eerdere orders vertegenwoordigde. Dus ondanks de situatie enorm goed geholpen en dat mag ook gezegd worden!

Heel veel sterkte Bax!

Back