Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ze zien gewoon een dj in jou.Ontopic: Vandaag weer een e-mail van Bax ontvangen. Producten speciaal voor mij geselecteerd. Hier zit voornamelijk DJ spul tussen terwijl ik nooit DJ gerelateerde gear daar heb gekocht.
Bij Blokker waren het de franchisenemers met een eigen winkel die de koppen bij elkaar gestoken hebben en die open bleven.Alleen al om dit nare toontje bestel ik er al niet. Te laat, sukkel, hahaaaaa had er ook kunnen staan
Slecht teken voor een doorstart lijkt me, die sluitingen. Bleef blokker niet gewoon open na het aanvragen van de surceancce?
Spanjaard kwam ik in mijn conservatoriumtijd regelmatig voor bladmuziek.Bidden hoeft zeker niet.
Gedenken mag natuurlijk wel.
Soort dinosauriërs. Ooit heersers op deze wereld, nu niet meer actueel, maar ze kunnen me soms nog wel fascineren.
Safe sound, Sensomania, Dirk Witte, Spanjaard, Servaas, Kick Music. Zo maar wat willekeurige historische namen uit de omgeving...
Reparaties blijven je eigendom. Nu in surseance kan je het direct terugvragen (maar of ze reageren?). Na het faillissement moet je bij de curator zijn, en die kan best wel eens zn tijd nemen.Dit ding moet als eerste meteen terug. Toch ff de helpdesk en andere mailadressen bestoken en een afspraak proberen te maken…
Site werkt nog gewoon. Staat alleen dat je geen bestellingen meer kunt plaatsen
b-stock met dikke korting? Volgens mij nooit meer dan 1 procent op de winkelprijs. 30 dagen is volgens mij wettelijk verplicht bij online aankopen. Terecht. Al met al stukken is het goedkoper dan een stenen winkel met meer (personeels) kosten per verkocht product. Anders zouden Thomann en Music-Store het nooit zo lang hebben volgehouden.Het is Feedback, Key Music, en Bax is niet gelukt de grootste te worden. Ze zijn stuk voor stuk ten onder gegaan….hoewel…Bax is nog aan het spartelen is. Maar het ziet er niet best uit. Het klinkt als mismanagement zoals een verdienmodel dat niet klopt. Corona schulden….dat is geen excuus. Iedereen wist van te voren dat er een moest worden terugbetaald. Gratis bier bestaat niet. Ze hadden ook in de kosten kunnen snijden, en zeker als de festival inkomsten wegvallen. En tot 30 dagen je geld terug…gratis verzendkosten…ik blijf dat gek vinden. Dat kost je bakken met geld lijkt mij. Al die b-stock, en dan nog ‘s een dikke korting op b-stock. Kan toch niet?
Tja, jammer dat het zo is gelopen. Maar het is inderdaad meer een markt van dozenschuivers geworden dan wat anders.
Soms is het schraal, maar ik heb toch wel echt dikke deals gemaakt hoor. Soms wel 20% of meer zonder dat er iets mis was met de artikelen.b-stock met dikke korting? Volgens mij nooit meer dan 1 procent op de winkelprijs.
heb je hem nog wel ontvangen?Ja, met de 10% korting eraf kwam ik op € 2.488 uit. Flinke berg geld, maar die prijs gaan we met alle prijsstijgingen waarschijnlijk niet meer zo snel zien.
Ja hoor! Nu nog tijd vinden om ‘m te testen.heb je hem nog wel ontvangen?
In Nederland heb je als consument het recht om goederen die je online hebt gekocht binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden terug te sturen (bedenktijd). Vervolgens heb je nog 14 dagen om het product terug te sturen. De webshop moet binnen 14 dagen na ontvangst van de retour het aankoopbedrag (inclusief standaard verzendkosten) terugbetalen.30 dagen is volgens mij wettelijk verplicht bij online aankopen.
120 dagen zelfs bij bax vroegerIn Nederland heb je als consument het recht om goederen die je online hebt gekocht binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden terug te sturen (bedenktijd). Vervolgens heb je nog 14 dagen om het product terug te sturen. De webshop moet binnen 14 dagen na ontvangst van de retour het aankoopbedrag (inclusief standaard verzendkosten) terugbetalen.
Was het bij Bax vroeger geen 60 dagen? Online webshops maken elkaar gek. Al die b-stock kost bakken met geld. Geen wonder dat iedereen gaat drop-shoppen. Maar los daarvan, 30 dagen is lang. Er is bijna geen verdienmodel als je zelf voorraad wil aanhouden.

Ja. HeInmiddels meldt ook de staatspers dat het einde verhaal is voor Bax
Het is toch mijn kindje hè", aldus Jochanan Bax.