Nicolas 2000
It's a household name
Ik ging even kijken of ik nog iets kon scoren onder de paraplu van de creditcard. Maar zo interessant is de OB-X8 nu ook weer niet geprijsd daar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Nu 4800. Tja. Scheelt mij weer veel geld en plaats.![]()
kost nu ook 2,75 tenzij je genoeg B stock kooptIk ga nog even gauw een gratis koffie halen daar
afschrijven wegens rookschade???
Nu intigreert het me wel wie Stefan is.....
Dit irriteert me dus mateloos. Meibergen breekt bewust de wet door geen retouren te accepteren en drukt zo bedrijven als Bax die zich wel aan de wet houden, verder de problemen in door vervolgens klanten te lokken met zogenaamd lagere prijzen. Wil je daar als klant echt medeplichtig aan zijn?Ja en nu heeft iedereen alles
Meibergen gaat het assortiment wel flink uitbreiden las ik op z’n webshop
en drukt zo bedrijven als Bax die zich wel aan de wet houden
Geen retouren accepteren is tegen de wet kopen op afstand die consumenten het recht geeft online aankopen binnen 14 dagen te retourneren. Meibergen sluit dat in zn voorwaarden uit, wat hen retourkosten (personeel en verzendkosten) scheelt die bedrijven als Bax wel hebben. Dat is geen marketing, dat is oneerlijke handelspraktijk.
Ik had ook wat spullen in bestelling staan.. schoot niet op maar kon het ter allen tijden annuleren.. na een aantal weken toch maar gedaan (annuleren) en 3 dagen later mijn geld terug, no worries dus...Crap … ik heb nog wel een flinke bestelling bij Bax uitstaan. Morgen denk ik maar even fysiek langs de winkel om alternatieve producten uit te zoeken
Je kunt het ook van de andere kant bekijken.Dit irriteert me dus mateloos. Meibergen breekt bewust de wet door geen retouren te accepteren en drukt zo bedrijven als Bax die zich wel aan de wet houden, verder de problemen in door vervolgens klanten te lokken met zogenaamd lagere prijzen. Wil je daar als klant echt medeplichtig aan zijn?
Dat valt dus tegen en ze hebben er niets van geleerd.Zoiets los je als goed bedrijf, gegeven de feiten, gewoon netjes op, denk ik dan.