Todat ze tegen iemand aanlopen als hierboven die er een rechtszaak van maakt.Meibergen maakt al jaren gebruik van deze regel en is volgens mij nog niet één keer
teruggefloten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Todat ze tegen iemand aanlopen als hierboven die er een rechtszaak van maakt.Meibergen maakt al jaren gebruik van deze regel en is volgens mij nog niet één keer
teruggefloten.
Kan met een beetje mazzel jarenlang 150 rijden waar slechts 50 mag en nooit een bekeuring krijgen.
Het mag gewoon niet. Punt uit.
Je kunt het ook van de andere kant bekijken.
De prijzen zijn bij de andere aanbieders hoger omdat er rekening gehouden
wordt met veel retour zendingen, en daar betaal je dus een hogere prijs voor.
Want gratis retour bestaat natuurlijk niet.
Meibergen is daar open en eerlijk over, geen retour is een lagere prijs.
Vind je dat dit niet kan, moet je niet bij Meibergen kopen.
En Bax heeft zich niet aan de coronawet van de belastingsdienst gehouden
waardoor ze nu in de problemen zitten. Don't fuck with de belastingdienst(en).
Meibergen maakt al jaren gebruik van deze regel en is volgens mij nog niet één keer
teruggefloten.
Lol, denk je nu echt dan een klein winkeltje als meibergen invloed op Bax heeft? En voor je Bax zielig gaat vinden, die zijn met hele agressieve marketing en veel te lage prijzen (lees marktaandeel kopen) groot geworden. Dáár zijn winkels aan kapot gegaan. Dat ze het nu moeilijk hebben lijkt volledig aan henzelf te liggen.Dit irriteert me dus mateloos. Meibergen breekt bewust de wet door geen retouren te accepteren en drukt zo bedrijven als Bax die zich wel aan de wet houden, verder de problemen in door vervolgens klanten te lokken met zogenaamd lagere prijzen. Wil je daar als klant echt medeplichtig aan zijn?
In de FAQ op de website staat dat je niet mag retourneren:Kwestie van creatief lezen. Meibergen zegt dat ze er vanuit gaan dat je producten niet terugstuurt. Maar er staat nergens dat ze geen retouren accepteren. Want als je op je strepen gaat staan moeten ze wel (en ik neem aan dat ze het dan ook wel doen, waarschijnlijk met een hoop gemopper en een plekje op de blacklist).
Precies hetgeen waar je meestal in dit soort situaties vrijwel niets aan hebtEn vergeet vooral de (regels voor de) algemene voorwaarde niet.
Bron; KVK
Volgens mij maakt Meibergen daar gebruik van.
Toch wel netjes van ze.

Algemene voorwaarden gaan niet boven de wet, en dat is wat Meibergen doet.En vergeet vooral de (regels voor de) algemene voorwaarde niet.
Bron; KVK
Volgens mij maakt Meibergen daar gebruik van.
Toch wel netjes van ze.
Precies wat ik ook schreef: 'Dat Bax slecht gaat ligt echt niet aan Meibergen eo., dat hebben ze duidelijk aan zichzelf te wijten.'Lol, denk je nu echt dan een klein winkeltje als meibergen invloed op Bax heeft?
Dat klopt ze zijn onderdeel van de wet kopen op afstand zoalsAlgemene voorwaarden gaan niet boven de wet
Ik zie het een paar posts terug ja, bijzonder dat ik je precies het tegenovergestelde daarvan quote met 'Meibergen breekt bewust de wet door geen retouren te accepteren en drukt zo bedrijven als Bax die zich wel aan de wet houden, verder de problemen'. Dat was iig waar ik op reageerdePrecies wat ik ook schreef: 'Dat Bax slecht gaat ligt echt niet aan Meibergen eo., dat hebben ze duidelijk aan zichzelf te wijten.'

Dat was zo. Maargoed, dat is inderdaad 'eerlijke' concurrentie en de kleine ondernemer die niet genoeg goodwill toont om zijn hogere prijzen te verantwoorden, heeft dan geen bestaansrecht meer (in elke branche). Ik kan me goed voorstellen dat je het dan op een ander manier probeert en snap het probleem daarvan niet zo.is dat zo?
Maar je mag in de algemene voorwaarden niet afwijken van die zaken zoals herroepingsrecht anders dan waar de wet in voorziet. Dus wel of niet ter hand gesteld etc is niet relevant in dat soort situaties.Dat klopt ze zijn onderdeel van de wet kopen op afstand zoals
blijkt uit de gegevens die te lezen zijn op de KVK pagina.
Even in het kort op een rijtje,
1 Zorgen dat je klant weet dat er algemene voorwaarden zijn.
2 Zorgen dat je klant de mogelijkheid heeft gehad die te lezen.
3 Maakt je klant geen bezwaar tegen de algemene voorwaarden en besluit die zaken met je te doen? Dan gelden de voorwaarden vanaf dat moment.
4 Zet je de voorwaarden op je website, dan moeten klanten ze ook kunnen downloaden en opslaan. Bied ze bijvoorbeeld aan als pdf op een pagina als www.bedrijfsnaam.nl/algemenevoorwaarden.
Meer info op de vermelde site.
15% korting gaat je ook niet in de koude kleren zitten.. guilty plessures genoeg..Gewoon meer kopen en minder mauwen is mijn advies.
net bij deze op het koopknopje gedrukt.. Client Challenge Motorised platters..

Als ze nog koffiebonen hebben…Ik ga nog even gauw een gratis koffie halen daar

Uiteindelijk zal er water bij de wijn gedaan moeten worden. Een goede jurist gaat niet akkoord met tegenstrijdige clausules in een contract.Grappig fenomeen waar ik soms wel eens tegen aanloop is dat een klant in zijn algemene voorwaarden heeft staan dat hij de algemene voorwaarden van de verkopende partij verwerpt (ik dus) en dat enkel hun inkoopvoorwaarden gelden.
Ja, dan kan ik dus ook in mijn voorwaarden zetten dat ik de inkoopvoorwaarden van mijn klant verwerp en dat enkel mijn voorwaarden gelden.
En wie heeft er dan gelijk..
Haha, wat een zootje is deze wereld toch..![]()