Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb een berichtje van ze waarin desgevraagd staat dat ze intussen wel retouren accepteren. Dat impliceert vroeger niet. Ik heb geadviseerd hun webstek daarop aan te passen.Kwestie van creatief lezen. Meibergen zegt dat ze er van uitgaan dat je producten niet terugstuurt. Maar er staat nergens dat ze geen retouren accepteren. Want als je op je strepen gaat staan moeten ze wel (en ik neem aan dat ze het dan ook wel doen, waarschijnlijk met een hoop gemopper en een plekje op de blacklist).
Ik wil het woord GAS niet meer in de mond nemen..maar kopers hebben ze nodig bij Bax!!
Mijn gisteravond bestelde dope komt eraan.. ik word er nu al een beetje draaierig van..
Bekijk bijlage 3860114
Ja uiteraard.Het leeft erg onder ons
Nee, is een controller. Standalone spelers met motorgestuurde draaischijven bestaan volgens mij nog niet.. behalve de platenspeler natuurlijk..Zit daar ook MUZIEK in dan?
Geen rijen maar zo te zien gaat het nog wel ff duren..
toch fijn ja, koffie..Hier ook al..Bekijk bijlage 3860118
gelukt!

Sjow hee wat een drukte en wat een hoop personeel.
Lekkere soapEn het volgende alweer:
![]()
Ontslagen CEO Jochanan Bax wil macht teruggrijpen bij Bax Music
Begin januari werd Jochanan Bax door zijn medeaandeelhouders, waaronder zijn broer en schoonvader, ontslagen bij het bedrijf dat hij met zijn broer oprichtte. Nu ziet hij kans om terug te keren door een pact met zijn schoonvader.www.quotenet.nl
Lekkere soap![]()

Dat is een mooie prijs en meer in verhouding met de concurrentie dan de 3749 euro die ze er nu voor durven te vragen. Bij Thomann kost hij 3.329. Ik heb de aanschaf ook overwogen maar bedacht me dat ik met de Moog One bijna hetzelfde kan.Ik heb zojuist na lang wikken en wegen de laatste Trigon-6 van Bax gekocht voor een prachtige prijs. GAS overwint alles en dit was een buitenkansje in combinatie met de 10% bon die ik nog had liggen, dus nu kunnen ze weer een paar pakken koffie kopen.
Ben benieuwd!
Ja, met de 10% korting eraf kwam ik op € 2.488 uit. Flinke berg geld, maar die prijs gaan we met alle prijsstijgingen waarschijnlijk niet meer zo snel zien.Dat is een mooie prijs en meer in verhouding met de concurrentie dan de 3749 euro die ze er nu voor durven te vragen. Bij Thomann kost hij 3.329. Ik heb de aanschaf ook overwogen maar bedacht me dat ik met de Moog One bijna hetzelfde kan.
Mooie synth voor dit bedragJa, met de 10% korting eraf kwam ik op € 2.488 uit. Flinke berg geld, maar die prijs gaan we met alle prijsstijgingen waarschijnlijk niet meer zo snel zien.
Moog One heeft wel een heel ander karakter dan de Trigon. Trigon zit ergens tussen een Prophet en een Moog in, erg tof geluid. Ik heb er vorig jaar op Superbooth op gespeeld en ik vond het wel echt een hele mooie synth.Ik heb de aanschaf ook overwogen maar bedacht me dat ik met de Moog One bijna hetzelfde kan.