De automonteur tegenover Bax komt met een nieuwe oorzaak voor het faillissement Faillissement van Bax Music is onvermijdelijk: ‘Je voelde: dit zit niet helemaal goed’
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Aaaaa, het is dus de schuld van de koffieautomaat.
Wie heeft er op die optie geklikt?
Bekijk bijlage 3860219
Dat is wel een grote oof. Hopelijk kan je het terug krijgen!Kennelijk was er op vrijdag al surseance toegekend en heb ik de zaterdagochtend daarna dus nog gewoon een bestelling kunnen doen op de site, erg slecht.
Ik zal maar een brief gaan schrijven en contact opnemen met mijn rechtsbijstand, maar ik verwacht er niet veel meer van. Het lijkt erop dat ik meer dan 750 Euro kwijt ben nu.
Ik snap sommige aversies tegen Bax, maar ik heb nooit problemen gehad met Bax en vind het jammer dat ze failliet zijn.
Er zijn genoeg kleine spelers zoals Meibergen en Oostendorp vlakbij ons. Dat zal dus wel meevallenDe consument kan zomaar eens de grote verliezer zijn. Straks blijven er nog 1 of 2 grote spelers over en die gooien dan de prijzen omhoog. Weg concurrentie.
Kennelijk was er op vrijdag al surseance toegekend en heb ik de zaterdagochtend daarna dus nog gewoon een bestelling kunnen doen op de site, erg slecht.
Nou, dit lijkt me een soort legale manier van oplichten. Nog ff die stumperds leegtrekken die van niks weten… luikje dicht, jammer joh! Kan toch niet?Dat je een bestelling kan plaatsen tijdens surseance (en deze ook geleverd krijgt) is volgens mij vrij normaal, dit is een manier dat een winkel nog geld binnen kan halen om schulden af te betalen.
De aanvraag was vrijdag, maar de toekenning was gisteren. Zie de link in post #735.
Allemaal heel vervelend voor je, ik hoop dat het goed komt.
Met een faillissement stopt de onderneming niet automatisch. Alleen de kans dat je nog iets gaat krijgen wordt wel erg klein natuurlijk. Het is wel heel zuur en gebeurt helaas wel vaker. Hier in de buurt verkocht een winkel voor kerst nog heleboel cadeaubonnen en paar dagen later failliet.Nou, dit lijkt me een soort legale manier van oplichten. Nog ff die stumperds leegtrekken die van niks weten… luikje dicht, jammer joh! Kan toch niet?
Ik vind het sowieso bizar snel gegaan. Begin vorige week was er nog niets aan de hand, toen een bericht in Quote dat het financieel zwaar weer was, aankondiging surseance, maandag toegekend, dinsdag faiiliet. Meestal duren die stappen een stuk langer.