Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En hoe heb je die 4 ton uit je zaak gehaald zonder belastingen te betalen?Ik leg even uit wat ik bedoel .. heeft niets met belasting te maken . Stel dat als fabriekje de ceo 70 duizenden overhoud. En je personeel 30000 x4 dat is +\- 120000 + 70000 x2 . Nu zei je in de corona crisis dat je dat niet meer kon betalen en vroeg of de overheid dat kon betalen. Je maakte wel het geld over naar je personeel maar wat de overheid geld zette je op de bank. Tot het eind en kocht je er een huis van dat was legaal geld gekregen van de staat . Nu heb je staatsschuld van 4 ton een huis van 6 ton want je had ook nog eigen vermogen. Je hebt het geld eerlijk gekregen alleen kan je even niet terug betalen en moet daar rente over betalen. De huizen prijzen zijn zo gestegen dat als je het verkoopt heb je een huis van drie ton gekregen.
Klopt, Rijksdienst voor Ondernemend Nederland deed toegemoetkoming schade COVID19Ik leg even uit wat ik bedoel .. heeft niets met belasting te maken . Stel dat als fabriekje de ceo 70 duizenden overhoud. En je personeel 30000 x4 dat is +\- 120000 + 70000 x2 . Nu zei je in de corona crisis dat je dat niet meer kon betalen en vroeg of de overheid dat kon betalen. Je maakte wel het geld over naar je personeel maar wat de overheid geld zette je op de bank. Tot het eind en kocht je er een huis van dat was legaal geld gekregen van de staat . Nu heb je staatsschuld van 4 ton een huis van 6 ton want je had ook nog eigen vermogen. Je hebt het geld eerlijk gekregen alleen kan je even niet terug betalen en moet daar rente over betalen. De huizen prijzen zijn zo gestegen dat als je het verkoopt heb je een huis van drie ton gekregen.
Er kwam rook uit de winkel.Dus Bax laat bij een poging tot inbraak de brandweer komen....?
Ze zullen een mistsysteem hebben, bij inbraakalarm vult de ruimte zich met nevel zodat inbrekers de megafoons niet kunnen vinden.Dus Bax laat bij een poging tot inbraak de brandweer komen....?

Heb echt het idee dat ik op een druilerige zondagmiddag bij een vervelende oom op cirkelverjaardag met een schraal biertje in de hand luister naar belastingtips uit 1983Ik zie dat er mensen zijn die het enigzins konden volgen? Knap!
Dividend belasting ja. Maar wellicht dat Hans K kan helpen? Kazan of Klok, je mag kiezenEn hoe heb je die 4 ton uit je zaak gehaald zonder belastingen te betalen?

Ja, wie was dat? En wat heb je meegenomen?Zo te lezen wilde wellicht iemand nog proberen om wat niet geleverde spulletjes toch te bemachtigen
![]()
Mistgenerator zorgt voor brandweerinzet Bax Goes
GOES - De brandweer van Goes werd vanmorgen ingezet voor de melding van een middelbrand bij muziekwinkel Bax in Goes. Ter plekke bleek er geen sprake te zijn van brand.www.hvzeeland.nl
Ja, wie was dat? En wat heb je meegenomen?![]()
Niet dusDit zou ik dus persoonlijk voor de kantonrechter brengen.
Door betaling ben je nl wel degelijk de eigenaar.
hermanides-advocaten.nl
zag ik ook alNiet dus
![]()
Wanneer wordt u eigenaar van een gekocht product? - Hermanides Advocaten
Eigendom is het meest omvattende recht op een goed. Een eigenaar kan met zijn bezit in principe dan ook doen en laten wat hij wil. Hij kan het, bij voorbeeld, verhuren, aan iemand anders in bruikleen geven, als zekerheid in onderpand geven, maar ook verkopen. Bij verkoop gaan al deze rechten...hermanides-advocaten.nl