Bax vraagt uitstel van betaling - faillissement

Ik heb met Bax nooit problemen gehad en vond het wel lekker dat je voor 23:00 bestelde en dat je de volgende dag in huis had.
Nu heb ik vaak genoeg bij Bax besteld, maar nog nooit was een bestelling de volgende dag al in huis. Dit duurde altijd tussen de 2 en 3 dagen ondanks de 'volgende dag in huis' belofte.

Bij mij is veruit het meeste de volgende dag bezorgd, met héél zelden een dag vertraging

Nieuws vanuit Goes:

Geachte heer, mevrouw,

Zoals reeds eerder aangegeven zouden wij de producten die ter reparatie zijn aangeboden en op de eigen locaties van Bax Music liggen op een later moment aan u retourneren.

In dit kader worden aanstaande maandag 28 april tot en met woensdag 30 april 2025 ophaaldagen georganiseerd van 12.00 uur tot 16.00 uur in Goes aan de Olympiastraat 4 (4462 GG).

In verband met de grote aantallen, verzoeken wij u vriendelijk zich op de onderstaande dag te melden:

- klanten waarvan de achternaam begint met de letter A tot en met H op maandag 28 april

- klanten waarvan de achternaam begint met de letter I tot en met P op dinsdag 29 april

- klanten waarvan de achternaam begint met de letter Q tot en met Z op woensdag 30 april

Het is goed mogelijk dat het product dat u ter reparatie heeft aangeboden niet meer is gerepareerd in verband met het faillissement. Wij bieden u toch de mogelijkheid om uw product op te halen, zodat u weer over uw eigendom kunt beschikken.

De curatoren zijn momenteel in overleg met een potentiële doorstarter. De potentiële doorstarter heeft aangegeven dat indien volledige overeenstemming wordt bereikt, de potentiële doorstarter bereid is de nog niet gerepareerde producten alsnog te repareren indien dat tot die tijd nog niet is gebeurd. Tegen die tijd kunt u contact opnemen met de doorstarter.

Wij danken u nogmaals voor uw begrip en geduld in deze situatie.

Met vriendelijke groet,

namens de curatoren,

Het Team van Bax Music

Dat is nog eens goed nieuws.
We kunnen nu een gokje doen op wie de doorstarter gaat worden.

Laatst gewijzigd:
Ik zou mijn pakket op de woensdag moeten ophalen (als hij er al ligt), echter is het voor mij onmogelijk om er op die dag heen te gaan. Woont er toevallig iemand in de buurt van Goes die het namens mij kan aannemen?

Nieuws vanuit Goes:

Geachte heer, mevrouw,

Zoals reeds eerder aangegeven zouden wij de producten die ter reparatie zijn aangeboden en op de eigen locaties van Bax Music liggen op een later moment aan u retourneren.

In dit kader worden aanstaande maandag 28 april tot en met woensdag 30 april 2025 ophaaldagen georganiseerd van 12.00 uur tot 16.00 uur in Goes aan de Olympiastraat 4 (4462 GG).

In verband met de grote aantallen, verzoeken wij u vriendelijk zich op de onderstaande dag te melden:

- klanten waarvan de achternaam begint met de letter A tot en met H op maandag 28 april

- klanten waarvan de achternaam begint met de letter I tot en met P op dinsdag 29 april

- klanten waarvan de achternaam begint met de letter Q tot en met Z op woensdag 30 april

Het is goed mogelijk dat het product dat u ter reparatie heeft aangeboden niet meer is gerepareerd in verband met het faillissement. Wij bieden u toch de mogelijkheid om uw product op te halen, zodat u weer over uw eigendom kunt beschikken.

De curatoren zijn momenteel in overleg met een potentiële doorstarter. De potentiële doorstarter heeft aangegeven dat indien volledige overeenstemming wordt bereikt, de potentiële doorstarter bereid is de nog niet gerepareerde producten alsnog te repareren indien dat tot die tijd nog niet is gebeurd. Tegen die tijd kunt u contact opnemen met de doorstarter.

Wij danken u nogmaals voor uw begrip en geduld in deze situatie.

Met vriendelijke groet,

namens de curatoren,

Het Team van Bax Music

Ik vraag me wel ten zeerste af wat er nou gebeurt als je je product niet komt / kan ophalen en er vervolgens geen doorstart is. Vervelend ook dat dit bericht pas een aantal dagen voor de eerste ophaaldag naar buiten is gebracht. Hoeveel mensen kunnen op zo'n korte termijn een vrije dag nemen om vervolgens helemaal naar freakin' Zeeland af te reizen?

Ik zou mijn pakket op de woensdag moeten ophalen (als hij er al ligt), echter is het voor mij onmogelijk om er op die dag heen te gaan. Woont er toevallig iemand in de buurt van Goes die het namens mij kan aannemen?
Denk dat je moet legitimeren bij afhalen.
Voor hoeveel geld heb je nog aan spullen liggen bij BAX?
Misschien toch de moeite om een dagje vrij te pakken en af te reizen.
Trouwens, ik lees in het bericht dat er een "kans" bestaat bij eventuele overname het product gerepareerd gaat worden.
Kans is waarschijnlijk erg klein.

Nu heb ik vaak genoeg bij Bax besteld, maar nog nooit was een bestelling de volgende dag al in huis. Dit duurde altijd tussen de 2 en 3 dagen ondanks de 'volgende dag in huis' belofte.
Je hebt waarschijnlijk weken of maanden nagedacht en gespaard voor je nieuwe instrument. Eén dag of twee wachten maaakt toch nauwelijks verschil…. En het is mede daardoor dat vaak mede-muzikanten op asociale, nachtelijke uren moeten werken onder het getier van een lul met een megafoon…

Denk dat je moet legitimeren bij afhalen.
Voor hoeveel geld heb je nog aan spullen liggen bij BAX?
Misschien toch de moeite om een dagje vrij te pakken en af te reizen.
Trouwens, ik lees in het bericht dat er een "kans" bestaat bij eventuele overname het product gerepareerd gaat worden.
Kans is waarschijnlijk erg klein.

Meer dan 2000 euro. Dag 'vrij nemen' is helaas geen optie in verband met persoonlijke omstandigheden. Het is net die woensdag dat ik niet kan. Heb een e-mail gestuurd naar de curator (want bellen "mag niet") of ik toch niet een andere dag mag komen. Hopelijk reageren ze vandaag nog, anders gaat er weer een heel weekend overheen.

Wat een shitshow :r

En het is mede daardoor dat vaak mede-muzikanten op asociale, nachtelijke uren moeten werken onder het getier van een lul met een megafoon…

Op die megafoon zit niemand te wachten, maar in de nacht werken hoeft niet 'asociaal' te zijn. Heb zelf op heel verschillende uren van de dag moeten werken, de spreekwoordelijke negen-tot-vijf baan vond ik wat dat betreft het meest erge. In de nacht werken had voor mij juist een groot voordeel, laatste dienst voorbij op vrijdagochtend, dan slapen, wat later in de middag weer op en fris en uitgerust klaar voor het weekend. Tot heel laat uit op vrijdag, zaterdag, geen probleem. Voor een muzikant die in het weekend optredens heeft lijkt het me juist ook een voordeel om de week daarvoor al de nachtdienst te draaien.

Meer dan 2000 euro. Dag 'vrij nemen' is helaas geen optie in verband met persoonlijke omstandigheden. Het is net die woensdag dat ik niet kan. Heb een e-mail gestuurd naar de curator (want bellen "mag niet") of ik toch niet een andere dag mag komen. Hopelijk reageren ze vandaag nog, anders gaat er weer een heel weekend overheen.

Wat een shitshow :r
Ok, meer dan 2000 euro.
Dat is veel geld.
Hopelijk ,mag je op een andere dag langskomen.

Voor die dag heb ik niks staan, dus misschien dat ik het zou kunnen doen… Zou dan wel willen vraagje voor de vergoeding van de reiskosten (OV). Ik reis vanuit Haarlem. Moet dan ook in redelijkheid met de hand te dragen zijn.

Voor die dag heb ik niks staan, dus misschien dat ik het zou kunnen doen… Zou dan wel willen vraagje voor de vergoeding van de reiskosten (OV). Ik reis vanuit Haarlem. Moet dan ook in redelijkheid met de hand te dragen zijn.
Woah, super bedankt voor het aanbod, zeker helemaal vanuit Haarlem! Het gaat echter om een synth van meer dan 20kg, dus dat wordt lastig.. 😅

Ik wacht even antwoord van de curator af, en anders ga ik er gewoon op dinsdag heen en eis dat ze mij verder helpen.

Thx though! 🙏

Woah, super bedankt voor het aanbod, zeker helemaal vanuit Haarlem! Het gaat echter om een synth van meer dan 20kg, dus dat wordt lastig.. 😅

Ik wacht even antwoord van de curator af, en anders ga ik er gewoon op dinsdag heen en eis dat ze mij verder helpen.

Thx though! 🙏
Arturia PolyBrute?

Dat is geen kattenpis.
Success dinsdag! Hopelijk kan je hem meenemen.
Woensdag toch?
Maar aan de curator vragen of je op een andere dag mag komen, lijkt me ook zinvol. Het is als service bedoeld immers.

Laatst gewijzigd:
Back