wat zou je vandaag met je synths willen doen, maar (het gaat niet want...)

Vandaag eens alles goed syncen. Semi mod moogs en andere units. En ff modulair schroefjes bestellen voor m’n bescheiden 1e modulair setje en m’n minibrute eraan hangen. Kan ik eindelijk wat modules vastzetten 😅
Pro tip: Koop een blikje knurly’s, echt daarna wil je niets anders.

Ik ga deze draad een omzwieper geven (en mezelf een stok achter de deur). Ik ga vandaag:

- een betere mapping maken voor de Stereoping Controller, voor m'n AKAI VX-90 (die van de Stereoping-website mist 2 parameters)
- m'n Korg DS-8 als external instrument configureren in Ableton
- eindelijk de external filterinput van m'n gecircuitbende Poly800 testen.

En wie weet maak ik nog wat muziek ook :)

Display van m’n D-05 kapte er ineens mee.. 😟
Maakt het wel een stuk lastiger bedienen..
ff kijken hoe en waar ik dit kan oplossen
(tips zeer welkom!)

Display van m’n D-05 kapte er ineens mee.. 😟
Maakt het wel een stuk lastiger bedienen..
ff kijken hoe en waar ik dit kan oplossen
(tips zeer welkom!)
In de oude Rolands is het vrij makkelijk om zelf schermpjes te verwisselen, maar ik weet niet hoe dat bij die Boutiques zou moeten. Ik zou eerst eens bij Roland zelf vragen wat de mogelijkheden/kosten zijn, of dat ze je misschien parts kunnen sturen zodat je de reparatie zelf kunt doen.

Ik ga deze draad een omzwieper geven (en mezelf een stok achter de deur). Ik ga vandaag:

- een betere mapping maken voor de Stereoping Controller, voor m'n AKAI VX-90 (die van de Stereoping-website mist 2 parameters)
- m'n Korg DS-8 als external instrument configureren in Ableton
- eindelijk de external filterinput van m'n gecircuitbende Poly800 testen.

En wie weet maak ik nog wat muziek ook :)
Heb gister 66,6% van m'n targets bereikt.

Plan was, om de bekabeling voor de aangekochte audio-interface en/of midi-interface uit te zoeken.
Helaas zijn beiden 'nog onderweg...' (dank je wel, DPD! :stupid)
Volgende week misschien...

Ik wil eens proberen de Korg Triton (via de sampling input) als microfoon pre-met-fx gebruiken, maar ik kom er niet aan toe want geen tijd en geen handleiding bij me.

Ik moet een kleine 6 dagen werken deze maand en heb geen tijd. Die vrije dagen daarentegen had ik zoveel andere zaken verzonnen om maar niet die ene track te maken. Op 2 dagen na, dat ik probeerde en tot niks kwam.

Zaterdag hebben we een optreden met de band. Ik zou nog wat sounds en effecten willen finetunen. Maar ik moet zometeen nog aan het werk.
Ik hoop er morgenavond nog aan toe te komen.

Ik wil heel graag weer electro maken en videostreamen

MAAR

ik moet eerst de biscuit verkopen om een akai force te scoren en misschien wat sexy outboard.

De biscuit staat op reverb maar ik heb alleen biedingen van scammers en phishers. Zucht...

-C-

Oh joh, een paar van deze binnen 2 minuten nadat ik de ad geplaatst had

[edit] Ik wilde Nicolas 2000 quoten maar snap de quote button niet.. sorry![/edit]

-C-

1773678319506.png

Back