one_b
Ouwe rot
De pup is alweer wakker en stuitert rond.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pro tip: Koop een blikje knurly’s, echt daarna wil je niets anders.Vandaag eens alles goed syncen. Semi mod moogs en andere units. En ff modulair schroefjes bestellen voor m’n bescheiden 1e modulair setje en m’n minibrute eraan hangen. Kan ik eindelijk wat modules vastzetten![]()

In de oude Rolands is het vrij makkelijk om zelf schermpjes te verwisselen, maar ik weet niet hoe dat bij die Boutiques zou moeten. Ik zou eerst eens bij Roland zelf vragen wat de mogelijkheden/kosten zijn, of dat ze je misschien parts kunnen sturen zodat je de reparatie zelf kunt doen.Display van m’n D-05 kapte er ineens mee..
Maakt het wel een stuk lastiger bedienen..
ff kijken hoe en waar ik dit kan oplossen
(tips zeer welkom!)
Heb gister 66,6% van m'n targets bereikt.Ik ga deze draad een omzwieper geven (en mezelf een stok achter de deur). Ik ga vandaag:
- een betere mapping maken voor de Stereoping Controller, voor m'n AKAI VX-90 (die van de Stereoping-website mist 2 parameters)
- m'n Korg DS-8 als external instrument configureren in Ableton
- eindelijk de external filterinput van m'n gecircuitbende Poly800 testen.
En wie weet maak ik nog wat muziek ook![]()
Dat is heel wat tegenwoordig in deze f-ord.Heb gister 66,6% van m'n targets bereikt.
Dat die knop er nog niet op zit begrijp ik niet, dat moet toch makkelijk kunnen tegenwoordig.Ik zou vandaag graag een kop koffie zetten met mn synths, maar dat gaat helaas niet.
)