Roland TR-1000 Rhythm Creator

tr-1000_top_gal.jpg

Voor de liefhebbers, u kunt zich inschrijven op de site ,

Last edited by a moderator:
Van wat ik begrijp is er nog steeds maar heel weinig geleverd terwijl er nog enorme wachtlijsten zijn.

Als iemand de mijne wil voor 4k, even DM'en.
Lekker gortig hoor 4K.
Gaan we lekker op afdingen.

• Duimpje
Duimpjes: Nap
Dat was de dagprijs, het is op dit moment 4.5k gezien de toestand in de wereld etc. :D

In 't Engels noemen ze t fishing: materiaal tegen hoge prijs te koop zetten en kijken of er iemand bijt.

In dit geval was het een grapje, maar als iemand écht gestoord genoeg is om zoiets te betalen wil ik het wel in overweging nemen. :D Ik zou niet zo snel iets voor meer dan de nieuwprijs te koop zetten, ik hou niet van scalpers.

In dit geval was het een grapje, maar als iemand écht gestoord genoeg is om zoiets te betalen wil ik het wel in overweging nemen. :D Ik zou niet zo snel iets voor meer dan de nieuwprijs te koop zetten, ik hou niet van scalpers.

Ik weet wel bijna zeker dat er wel iemand is die dat wil betalen, een prof bijv., zeker als je het EU breed aanbiedt.

Het probleem is een beetje als ik dat soort lui op MP of Reverb zie, dat ik denk 'wat een eikel'. Dus ja, dan ga ik dat zelf ook niet doen natuurlijk.

Dat was de dagprijs, het is op dit moment 4.5k gezien de toestand in de wereld etc. :D
Ruilen tegen mijn Akai MPC Sample sta ik wel voor open, die is ook overal uitverkocht.

• Duimpje
Duimpjes: Nap
Ruilen tegen twee Akai MPC Samples anders? Dan treffen Analogic en ik wel een omgangsregeling voor de TR1000

Ben ook voor dat elke maand ieder lid geintresseerd hem een week mag lenen.. toch gezellig.

• Duimpje
Duimpjes: L56
er is idd geen bass synth. misschien bedoel je de analoge 808 kick??

Er zijn wat basic VA waveforms waarmee je een baslijntje kunt maken met pitch op de plocks als je dat echt graag wil. Ik niet, want daar gebruik ik andere synths voor. Vandaar dat ik er ook nog niets mee heb gedaan.

er is idd geen bass synth. misschien bedoel je de analoge 808 kick??
Nou als ie pitch trekt? zou wel gaaf zijn.. Weet niet zo goed wat experimenteel mogelijk is..

Back