rœl
Stamgast
Langzaam maar zeker begin ik een idee te krijgen over de verschillende meningen van jullie over van die mensen die op youtube synths testen, zoals Starsky Carr, Woody Piano en vele anderen. Leuk om te lezen, relativeren en natuurlijk te genieten van al die mooie speeltjes, maar echt spelen kunnen ze eigenlijk niet. Op GSF AGENCY zag ik iemand een Wurli-achtige sound testen op de Super 6, en groot was mijn verbazing! Deze demoër kan écht spelen! Weet iemand wie dat is?
Onder andere Andertons, Bonners, Sweetwater en Kraft hebben wel altijd leuke filmpjes, maar iedereen speelt zo braaf binnen de lijntjes, weinig spannende harmonische uitstapjes. Alle pianisten (jazz, prof.) waar ik mee speel kunnen én doen dat, waarom deze demo-artiesten niet? Frank Montis van Crumar: grote uitzondering!
Benieuwd naar jullie mening en tips.
Onder andere Andertons, Bonners, Sweetwater en Kraft hebben wel altijd leuke filmpjes, maar iedereen speelt zo braaf binnen de lijntjes, weinig spannende harmonische uitstapjes. Alle pianisten (jazz, prof.) waar ik mee speel kunnen én doen dat, waarom deze demo-artiesten niet? Frank Montis van Crumar: grote uitzondering!
Benieuwd naar jullie mening en tips.