Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Is zo’n blauwe pijl wellicht een leuke aanvulling voor je schedel?Als ik nou nog haar had, kon ik het blauw verven - maar zelfs dat zit er niet in.

de laatste keer dat songfestival niet slap hing was lordi.. wil eigenlijk niet terug tellen hoelang dat alweer geleden wasEr wordt, geheel tegen de synthforum traditie in, wel heel snel geoordeeld. Ik weiger vooralsnog te geloven dat dit, op basis van deze inzending, opeens een slappe jaargang van het songfestival gaat worden

Zo je wilt mensen uit die gemeenschap uitsluiten? Wellicht is er een dorpsfeest in je buurt voor jouw, een beter idee.?De laatste keer dat het leuk was, was toen het nog niet door de GBTHLI++— gemeenschap geclaimed was.
Wie heeft het over uitsluiten? Dat is iets anders als activistisch manifesteren.Zo je wilt mensen uit die gemeenschap uitsluiten? Wellicht is er een dorpsfeest in je buurt voor jouw, een beter idee.?
.de laatste keer dat songfestival niet slap hing was lordi.. wil eigenlijk niet terug tellen hoelang dat alweer geleden was![]()
1972? Die goede oude tijd dat alle buurlanden elkaar nog 12 punten gaven.De laatste keer dat het leuk was, was toen het nog niet door de GBTHLI++— gemeenschap geclaimed was.
"door de GBTHLI++— gemeenschap geclaimed was." Dat is nogal een stelling. Kan en wil je deze onderbouwen?Wie heeft het over uitsluiten? Dat is iets anders als activistisch manifesteren.
Kijk je wel eens songfestival?"door de GBTHLI++— gemeenschap geclaimed was." Dat is nogal een stelling. Kan en wil je deze onderbouwen?
daar is t nooit te laat voor!Dammit, ik ging net iets zeggen over hoe Israel alle Israeliers ter wereld opriep om hen de eurosongoverwinning in volle oorlogstijd te overhandigen, maar blijkbaar heb ik de conflictbus al gemist![]()