Look Mum No Computer naar Eurovisie songfestival

Er wordt, geheel tegen de synthforum traditie in, wel heel snel geoordeeld. Ik weiger vooralsnog te geloven dat dit, op basis van deze inzending, opeens een slappe jaargang van het songfestival gaat worden

Als ik nou nog haar had, kon ik het blauw verven - maar zelfs dat zit er niet in.
Is zo’n blauwe pijl wellicht een leuke aanvulling voor je schedel?

Nap, the audiobender ;)

Attachments

• IMG_1710.jpeg
    IMG_1710.jpeg
    178,9 KB · Bekeken: 13
  • Duimpje
Duimpjes: Nap
Er wordt, geheel tegen de synthforum traditie in, wel heel snel geoordeeld. Ik weiger vooralsnog te geloven dat dit, op basis van deze inzending, opeens een slappe jaargang van het songfestival gaat worden
de laatste keer dat songfestival niet slap hing was lordi.. wil eigenlijk niet terug tellen hoelang dat alweer geleden was :bekdicht:

de laatste keer dat songfestival niet slap hing was lordi.. wil eigenlijk niet terug tellen hoelang dat alweer geleden was :bekdicht:
.
Ik had nog een plak koek liggen waarin gehapt kon worden. Ik denk dat ik voor het laatst gekeken heb toen Abba won.

De laatste keer dat het leuk was, was toen het nog niet door de GBTHLI++— gemeenschap geclaimed was.
1972? Die goede oude tijd dat alle buurlanden elkaar nog 12 punten gaven.

Laatst gewijzigd:
Dammit, ik ging net iets zeggen over hoe Israel alle Israeliers ter wereld opriep om hen de eurosongoverwinning in volle oorlogstijd te overhandigen, maar blijkbaar heb ik de conflictbus al gemist :P

die gast is zeker niet zelfingenomen, mss zelfs een tikkie te weinig. heb m tijdje terug met zn modular in amsterdam gezien. dan verontschuldigt ie zich ook ietsje teveel als er iets misgaat enzo
maar goed, songfestival wtf, het heeft iig vrij weinig met muziek te maken.
massahysterische nietszeggendheid
hij is er ook altijd bv, dan weet je wel genoeg:

Attachments

• Scherm­afbeelding 2026-03-08 om 2.13.51 PM.png
    Scherm­afbeelding 2026-03-08 om 2.13.51 PM.png
    1,1 MB · Bekeken: 25
Dammit, ik ging net iets zeggen over hoe Israel alle Israeliers ter wereld opriep om hen de eurosongoverwinning in volle oorlogstijd te overhandigen, maar blijkbaar heb ik de conflictbus al gemist :P
daar is t nooit te laat voor!

Ik gun het Sam, hij heeft een hoop voor elkaar gekregen in relatief korte tijd. Heeft verstand van zaken is lekker controversieel. En juist door die controverse laat hij tevens ook zien: "Hey jongens, ik wil meedoen aan het songfestival ik kan iets maken dat de jury aanspreekt en wat goed valt bij de oververtegenwoordigde Oost-Europese tak"

Daarnaast op gear en synthesizer communities tja dan dien je beetje van goede huizen te komen om indruk te maken. Voor het gros van de wereldbevolking kan dit best overweldigend zijn en voor Sam persoonlijk is het sowieso een win-win. Hij komt publiekelijk in de spotlights, heeft zo kans dat meer mensen zijn museum komen bezoeken etc.

Losstaand wat ik van het liedje vind etc. Het is ook niet mijn stijl daarbij zeggende ik doe het hem dan ook niet na. :koffie:

controversieel ... ik vond hem nooit controversieel wel druk en aanstellerig, niet controversieel. en nu is ie al helemaal niet controversieel meer.... hij doet mee met dit zooitje...

misschien hebben ze wel een familie lid gegijzeld (heb net Hijack gestreamd, je weet nooit)

Back