Van harte gefeliciteerd Gloomy

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

1772039698744.png

Van harte gefeliciteerd @e-Gloomy-nations met je verjaardag! :)

Zo modest, jongens en meisjes vandaag is @Hapfac ook jarig !!! :halleluja

Hoe lief allemaal, dat had ik helemaal niet verwacht. Jaja, veel cadeautjes gekregen vandaag. Dank jullie allemaal !

Happy birthday mate!

Gloomy :)

Van harte gefeliciteerd beide!
Vergeet niet jezelf een mooi stukje gear (of software) kado te geven :)

Hey thnx @rvanommen , van harte. Weet je, ik wou een Kerkorgel vst, gratis. Omdat ik mijn Nexus-dongle kwijt ben geraakt... Ikke zoeken, zoeken, tot ik het gedacht kreeg: Misschien zitten in Kontakt wel orgels, en ja... Niet zoals ik wou, maar het zijn nou eenmaal kerkorgels. Dus ja, ik heb een nieuw ontdekte functie cado gekregen. Thnx maat :)

Hey @spdk , dit was fijn van je man, heb met veel plezier geluisterd. Is erg speciaal van je en deed erg deugd. Dank je wel, lieve gast!

Gloomy :)

Aan alle anderen, dat zijn er véél! En waar ik dit zeker niet verwacht had, héél héél hartelijk bedankt voor jullie felicitaties. Wil toch wat zeggen hoor, hoe hartverwarmend.

Ik geloof zelfs niet dat iemand zijn verjaardag op SF zo mooi gepresenteerd werd, dus @Hapfac maat, IOU1.

Heb je wat een leuke dag gehad?

Hartelijk bedankt voor de felicitaties iedereen!
Heb zelf ook een hele leuke dag gehad.

Nu maar eens even op zoek naar mn nieuwe plugin ;)
Heb nog wat Fabfilters op mn lijstje staan. Misschien moest ik deze keer maar eens voor de Saturn II gaan.

En @e-Gloomy-nations fijn dat je het leuk vond! Misschien zien we straks dan nog wel een avatar van je met een grote smile ;)

Back