Waardeloze Music Store 'service'

Ja, dat is inderdaad het laatste middel, maar dat gebruik ik liever pas als het langs andere wegen echt niet lijkt te gaan lukken. Heb liever niet teveel aantekeningen bij de banken.
Hier in geef ik je volledig gelijk.

Bij het lezen van je post, en hoe je daar als een klant werd behandeld….pfff

Kijk ik heb daar nog nooit iets besteld, en het ziet er naar uit dat het ook niet rap zal gebeuren.

Soit mijn mening,geleuter hebt jou geen stap vooruit.

Ik hoop dat je het gefixt krijgt, succes.
Als het jouw niet lukt, dan …. ;)

Ik heb deze keer in elk geval al 2 auto replies terug dat ze achterstand hebben met hun mails. Nog niet veel, maar in elk geval meer dan eerst :D

Misschien een linkje er bij doen naar deze draad, kunnen ze de status van alles een beetje bij houden. :D

• Duimpje
Duimpjes: Pim
Hopelijk komt het goed, ik koop eigenlijk nooit iets bij Music storre wegens slechte ervaringen (Flight case was fout / gebruikt unit die als nieuw verkocht werd etc etc en pas na maanden geld terug)
Enkel 2 19"" racks gekocht de laatste 3 jaar en dat ging gelukkig goed. Succes met de problemen NAP!!

Ik blijf het bij Thomann houden, beste store die ik ken!!

Ik heb deze keer in elk geval al 2 auto replies terug dat ze achterstand hebben met hun mails. Nog niet veel, maar in elk geval meer dan eerst
Da's mooi, ik weet niet of je een rechtsbijstandsverzekering hebt maar vaak wil een algemene mail dat als na 14 dagen niet de zaak niet tot tevredenheid is afgerond dat je die gaat inschakelen meestal wel helpen.
Dan krijgen ze die kosten ook nog een keer er over heen.

Ik heb nog eens een mailbomb gedropt naar zo'n beetje alle support adressen die ik kon vinden incl best guesses van de directeur ( :D ) in plaats van alleen de export tak.

Bij mijn akkefiet met Music Store vorig jaar (defecte Moog onder garantie terug, 5 maanden geen info alhoewel zij ook genegeerd werden door Moog/Inmusic) uiteindelijk iom de rechtsbijstand een krankzinnige juridische dreigbrief (vordering ontbinding koopovereenkomst) aangetekend gestuurd naar de eigenaar/bestuurder, Michael Sauer, op hun postadres. Toen had ik binnen 6 dagen m'n geld terug (zonder de bijkomende kosten maar met tegoedbon).

't Is dat zij ook door Moog aan het lijntje zijn gehouden, dus ms probeer ik ze weer eens. Nooit problemen gehad bij Thomann (of Bax, maar daar heb ik om andere redenen geen trek meer in)

Laatst gewijzigd:
Nog steeds 0 reactie. Ik ga dit weekend maar eens de spullen bij elkaar zoeken voor een chargeback bij mijn credit card verstrekker.

Misschien nog aardig toe te voegen dat je als op hun social media kanalen vraagt of hun klantenservice de mail wel leest, je geen antwoord krijgt maar dat je comment wordt verwijderd. Wat een k*tbedrijf, nooit meer.

Voor indrukwekkende kortingen hoef je daar ook niet te zijn...
Screenshot 2026-03-28 at 15.35.50.png

Attachments

• Screenshot 2026-03-28 at 15.34.49.png
    Screenshot 2026-03-28 at 15.34.49.png
    317,5 KB · Bekeken: 31
Zelf heb ik er weleens besteld en volgens mij ook nooit problemen gehad, maar ook nooit iets terug hoeven sturen.
Je zou ook een recensie op Google kunnen plaatsen, wellicht dat het helpt.

Wel een rotsituatie, als je er helemaal niet meer gaat bestellen dan zou ik het geld via de bank laten terughalen.
Dat vinden ze natuurlijk niet leuk maar dat hebben ze uiteindelijk gewoon aan zichzelf te wijten.

Ja, ik heb inmiddels een betwiste transactie / dispuut ingediend bij de creditcard maatschappij. Dat proces gaat ook wel even duren, dus wellicht dat MS in de tussentijd alsnog over de brug komt, we zullen zien. Of MS me daardoor wil royeren als klant zien ze maar, ik ben er wel klaar mee.

In de auto stappen en er een dagje Keulen van maken. Alle bonnetjes en documenten meenemen en op een drukke zaterdag wachten tot er veel klanten omheen staan en het dan op de balie pleuren.
Niet vergeten dat in het Duits je mensen aanspreekt met "Sie", dus "Sie Arshloch"

Ik had al lang via de bank mijn geld geeist. Geen medelijden, hebben zij ook niet

Ik heb nooit zoveel zin in dat gedoe, dus ik probeer het eerst altijd maar met wat geduld en vriendelijkheid. Misschien is er iemand ziek of weet ik veel, er kan altijd wel een keer iets misgaan ergens. Maar het houdt een keer op ja.

Ik ben een week lang een wing rack en sd16 “kwijt” geweest sinds het bij Music Store Koln vertrokken was. Talloze e-mails en 0 reactie. Het webform voor info was geblokkeerd en ik moest Music Store IT maar even mijn IP laten deblokkeren wat natuurlijk ook nooit gebeurde. Uiteindelijk dook de zending op maar ik weet wel 1 ding : nooit meer Music Store koln.

Toen ik in Keulen was voor een optreden heb ik daar een dure laser en dmx controller gekocht.
Aan de licht afdeling mocht ik het niet testen omdat het niet aan hun testopstelling zat, maar men verzekerde dat ze het terugbetaalden als ik niet tevreden was.
De volgende dag dus gaan terugbrengen, want het werkte echt niet handig. Echter wou men niet terugbetalen omdat hun "niet tevreden geld terug" regeling enkel voor particulieren blijkt te zijn. Daar had de kassier niks van gezegd toen ik aan het BTW nummer gaf.
Uiteindelijk twee uur moeten wachten tot de verantwoordelijke uit lunch was. Die had na enig aandringen wel begrip maar kon enkel cash terugbetalen. Wat daarna weer iets te vlot over de toonbank van A-Musik in het centrum van Keulen ging.

Nog nooit problemen gehad.
3500 euro is wel gortig.

Nou, eindelijk een antwoord van Music Store:
1774890765878.png

Maar, in de eerste post van deze draad schreef ik al:
Een week later maar eens gebeld. Een niet erg energieke medewerker gaf aan dat er de dag tevoren een aantekening was gemaakt dat het pakket gezocht moest worden want het was wel afgeleverd door DHL maar zat niet in 'het systeem'.

Geen steek verder dus.

Kijk eens hoe snel jouw pakket opeens tevoorschijn komt als je zegt dat je de bank binnen twee dagen opdracht geeft om het geld terug te halen?

Er loopt al een chargeback, maar ik denk niet dat ze dat al weten. Ik ga het ze ook niet vertellen, het proces loopt en ik wacht gewoon af.

Back