Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lijkt mij niet dat de politie iets gaat doen. Moet wel een strafbaar feit zijn dit is een civiele zaak. Ook van welke politie verwacht je dan iets. Nederland of Duitsland?aangeven dat je bij verdere "geen reactie" melding gaat maken bij de politie (en 3500,- is een bedrag waarbij de politie waarschijnlijk wel wat gaan doen) wil ook nog wel eens e.e.a. in beweging brengen...
NL, diefstal van een object of mail fraud, aangezien er geargumenteerd kan worden dat zolang zij niet hebben bevestigd dat het ding is ontvangen het nog van de oorspronkelijke eigenaar is.Lijkt mij niet dat de politie iets gaat doen. Moet wel een strafbaar feit zijn dit is een civiele zaak. Ook van welke politie verwacht je dan iets. Nederland of Duitsland?
Politie gaat dit echt niet oppakken hoor lijkt mij. Niet realistisch om te verwachten dat voor ieder van dit soort geschillen de politie hele procedures gaat opstarten wat ook nog via Duitsland moet gaan. Sowieso is het bewijs erg lastig dat er sprake is van diefstal of wat dan ook. Je hebt niet eens bewijs dat Music Store het in bezit heeft (track en trace is onvoldoende). Dit is een civiele zaak.NL, diefstal van een object of mail fraud, aangezien er geargumenteerd kan worden dat zolang zij niet hebben bevestigd dat het ding is ontvangen het nog van de oorspronkelijke eigenaar is.
Overigens is meestal de dreiging van een aangifte afdoende. Altijd opmerkelijk hoe dan plotseling zaken boven water komen...
Dat is zo. Heb eens een akkefietje gehad met musicstore over een goedkoop product; mails werden niet beantwoord, en toen deze wel werd beantwoord, werd de kern van de zaak niet geadresseerd. Na het openbaar gemaakt te hebben op trustpilot gingen de radertjes wel draaien.Bedrijven zijn ook wel gevoelig voor extreem lage waardering met toelichting op socials of bij google. Misschien dat dan iemand harder zijn haar best gaat doen, als een ander poppetje er opeens ook stress van krijgt.
.Ik heb hier ooit de burgemeester gecontacteerd om een stilgevallen vergunningstraject weer op gang te krijgen, maar toen was het ook in een dag geregeld.
En vandaag al binnen! Wellicht wilden dat vieze Behringerspul niet te lang in hun magazijn hebben. Beide overigens niet (meer) te krijgen bij Thomann. Er zat ook zo'n dikke Wehkamp-achtige koopgids bij. Ik heb de massagestaaf nog niet gevonden.Kut, heb ik daar net Behringer GO brackets en een TO-800 Ibanez rip off gekocht….