Waardeloze Music Store 'service'

Bedrijven zijn ook wel gevoelig voor extreem lage waardering met toelichting op socials of bij google. Misschien dat dan iemand harder zijn haar best gaat doen, als een ander poppetje er opeens ook stress van krijgt.

Baxachtige voorbodes?

• Duimpje
Duimpjes: RSB
Hmmm opmerkelijk, ik heb sinds kort ook problemen met de klantenservice. Eerder nooit, maar nu krijg ik ook maar geen respons. Gelukkig niet zo’n groot besrag als jij @Nap maar toch… eerder ging het juist heel soepel met Music Store, misschien dat de export afdeling niet lekker loopt?

Ik heb in 2024 een keer een bestelling bij ze gedaan die nooit is bezorgd. Het heeft bijna drie maanden geduurd voordat ze er met DHL uit waren wat er met dat pakket was gebeurd. Ze hebben me toen herhaaldelijk verzekerd dat het goed zou komen en ik heb mijn geld na drie maanden ook teruggekregen. Dat vond ik allemaal best lang duren maar was ook weer niet onoverkomelijk. Daarna gewoon weer elke bestelling prima verlopen.

Volgens mij spreken ze bij musicstore zelfs Nederlands bij de klantenservice afdeling. Was ook zn Duitse winkel en een kennis van me die had een familielid daar werken. Zie die gast alleen heel erg weinig. Is al tijd terug zal me niets verbazen als het muzicstore was of musicproductive. Vroeger stond er iets op de hoofd pagina van die site van welke talen ze spraken.

Thomann is wel oke, had een keer, een Jaspers + opties besteld en kreeg alleen de opties geleverd. Even gemaild en de volgende morgen ging die in magazijn tellen en stond er daar een te veel. Best jammer die Jaspers was er dus na het weekend.

Denk dat kwestie van geduld is en dat op korte termijn is opgelost..

aangeven dat je bij verdere "geen reactie" melding gaat maken bij de politie (en 3500,- is een bedrag waarbij de politie waarschijnlijk wel wat gaan doen) wil ook nog wel eens e.e.a. in beweging brengen...
Lijkt mij niet dat de politie iets gaat doen. Moet wel een strafbaar feit zijn dit is een civiele zaak. Ook van welke politie verwacht je dan iets. Nederland of Duitsland?

Bij deze een toekomstige klant minder.

Lijkt mij niet dat de politie iets gaat doen. Moet wel een strafbaar feit zijn dit is een civiele zaak. Ook van welke politie verwacht je dan iets. Nederland of Duitsland?
NL, diefstal van een object of mail fraud, aangezien er geargumenteerd kan worden dat zolang zij niet hebben bevestigd dat het ding is ontvangen het nog van de oorspronkelijke eigenaar is.

Overigens is meestal de dreiging van een aangifte afdoende. Altijd opmerkelijk hoe dan plotseling zaken boven water komen...

NL, diefstal van een object of mail fraud, aangezien er geargumenteerd kan worden dat zolang zij niet hebben bevestigd dat het ding is ontvangen het nog van de oorspronkelijke eigenaar is.

Overigens is meestal de dreiging van een aangifte afdoende. Altijd opmerkelijk hoe dan plotseling zaken boven water komen...
Politie gaat dit echt niet oppakken hoor lijkt mij. Niet realistisch om te verwachten dat voor ieder van dit soort geschillen de politie hele procedures gaat opstarten wat ook nog via Duitsland moet gaan. Sowieso is het bewijs erg lastig dat er sprake is van diefstal of wat dan ook. Je hebt niet eens bewijs dat Music Store het in bezit heeft (track en trace is onvoldoende). Dit is een civiele zaak.
Als Music Store vervolgd moet worden dan moet je ook nog aantonen dat dit Music Store valt te verwijten. Music Store zelf kan het product niet stelen maar een werknemer.

Dreigen kan altijd en als dat werkt is dat mooi. Zijn ook zeker situaties waarbij het averechts werkt. Als je eigen zaak dus niet ijzersterk is vanwege bewijs dan heb je de medewerking van andere partij ook nodig. Dus aanpak verstandig kiezen is belangrijk.

• Duimpje
Duimpjes: RSB
Bedrijven zijn ook wel gevoelig voor extreem lage waardering met toelichting op socials of bij google. Misschien dat dan iemand harder zijn haar best gaat doen, als een ander poppetje er opeens ook stress van krijgt.
Dat is zo. Heb eens een akkefietje gehad met musicstore over een goedkoop product; mails werden niet beantwoord, en toen deze wel werd beantwoord, werd de kern van de zaak niet geadresseerd. Na het openbaar gemaakt te hebben op trustpilot gingen de radertjes wel draaien.

Ik heb daar ook flink wat materiaal besteld ... vijf maanden geleden en nog steeds niet alles ontvangen !
Ze reageren enkel heel snel als je je klacht indient wanneer je de email ontvangt om hen te beoordelen :
"Wij zouden het ook op prijs stellen als u ons uw waardering voor musicstore.com op https://www.trustpilot.com zou willen geven."
Ik zou waarschijnlijk al mijn materiaal pas binnen vier maanden ontvangen (ja 9 maanden totaal ... en dan nog ... met kans op miskraam.)

Nooit meer bij hen.

Ik heb 1,5 jaar terug een keer bij musicstore gehad dat ik een artikel binnen 2 weken terugstuurde en hun het geld op een tegoed hadden gezet ipv het terug te storten, toen had ik wat gedoe voor het geld op m'n rekening kwam.
Vanaf die keer nooit meer wat besteld bij ze en betaal ik liever een paar tientjes meer bij een zaak die wel netjes handelt.

Escaleren naar iemand hoger in de boom met de uitleg dat je lager in de boom niet geholpen wordt. Dat zet dingen in beweging. Niemand vindt het fijn om zijn/haar baas aan het bureau te hebben staan met een megafoon (in het Duits notabene). Leidinggevenden zijn doorgaans meer bezig met het voorkomen van imagoschade dan de rest van het personeel, en vinden het helemaal niks als ze shit moeten opruimen die het team zou moeten regelen.

Ik heb hier ooit de burgemeester gecontacteerd om een stilgevallen vergunningstraject weer op gang te krijgen, maar toen was het ook in een dag geregeld.

Ik heb nog eens een mailbomb gedropt naar zo'n beetje alle support adressen die ik kon vinden incl best guesses van de directeur ( :D ) in plaats van alleen de export tak.

Ik heb hier ooit de burgemeester gecontacteerd om een stilgevallen vergunningstraject weer op gang te krijgen, maar toen was het ook in een dag geregeld.
.
Ik lees net dat de burgemeester van Keulen Torsten Burmester heet; what’s in a name? Hij schijnt redelijk benaderbaar te zijn...

Kut, heb ik daar net Behringer GO brackets en een TO-800 Ibanez rip off gekocht….
En vandaag al binnen! Wellicht wilden dat vieze Behringerspul niet te lang in hun magazijn hebben. Beide overigens niet (meer) te krijgen bij Thomann. Er zat ook zo'n dikke Wehkamp-achtige koopgids bij. Ik heb de massagestaaf nog niet gevonden.

Laatst gewijzigd:
Back