Waardeloze Music Store 'service'

Dat is inderdaad erg kinderachtig.
Ik koop er eigenlijk alleen nog maar klein spul dat bij Thomann niet te krijgen is en dat gaat tot nu toe prima.
Vroeger was het een prima winkel waar ik regelmatig bestelde, voordat Thomann echt populair werd.

Mijn eerste exemplaar had een krasje op een plastic zijpaneel, ik was er mee tegen een muur geschaafd tijdens verplaatsen. Ze hebben dat beschadigde paneeltje van mijn eerste UB-Xa geschroefd en op de nieuw geleverde UB-Xa gemonteerd.
Ik heb nog geschreven dat ik dat kinderachtig vond na 7 maanden te hebben moeten wachten maar de medewerker schreef: ik moest dat doen van mijn leidinggevende.
Haha, wat een stel treurneuzen. Ik ga komende week waarschijnlijk nog naar Keulen, wellicht dat ik even langswip om op de vloer te schijten daar.

Update:

Ik heb anderhalve week geleden een mail gestuurd met de mededeling dat mijn geduld op is en ik mijn geld terug wil of een nieuwe UB-Xa.
Eindelijk actie, een dag later kreeg ik de melding dat ze een nieuwe opsturen.

Mijn eerste exemplaar had een krasje op een plastic zijpaneel, ik was er mee tegen een muur geschaafd tijdens verplaatsen. Ze hebben dat beschadigde paneeltje van mijn eerste UB-Xa geschroefd en op de nieuw geleverde UB-Xa gemonteerd.
Ik heb nog geschreven dat ik dat kinderachtig vond na 7 maanden te hebben moeten wachten maar de medewerker schreef: ik moest dat doen van mijn leidinggevende.
Een week later werd een nieuwe UB-Xa geleverd, inderdaad een ander serienummer, dat valt nog mee.

Ik verwacht binnenkort een UB-Xa als B-stock op hun website.

Plopt deze nieuwe minder? Dat moet ik nog testen, eerste indruk is dat ik de attack-tijden minder traag hoef te zetten om van het geplop af te zijn, pakweg waarde 30 tegenover waarde 80 van de vorige.
Maar ik moet het nog even goed proberen, ik laat het nog wel weten.

Mooi dat de dreigbrief (enigszins) heeft gewerkt en je eindelijk na 7 maanden! weer aan de slag kunt.
Die vervanging van dat zijpaneel tekent wmb Music Store als k*tbedrijf nog meer dan mijn eigen of al die andere horrorverhalen.

Back