Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Deze niet?
Ja dat is ook een bekende song.Deze niet?
In 1993 al onderdeel van Jameson (whiskey) reclames, veel gebruikt als achtergrondmuziek bij TV programma's etc. Je moet wel heel lang onder een hele dikke steen hebben gelegen om er nooit iets van gehoord te hebben.Nog nooit gehoord. Vast groter in NL of post 2014? Toen stopte ik totaal met t commerciële
Enya is de zus van de overledene en heeft ongeveerIk dacht altijd dat Enya zong bij Clannad, deden ze het samen of zit ik er gewoon volkomen naast?
ik had er ook nog nooit van gehoord, zal wel niet oud genoeg zijnIn 1993 al onderdeel van Jameson (whiskey) reclames, veel gebruikt als achtergrondmuziek bij TV programma's etc. Je moet wel heel lang onder een hele dikke steen hebben gelegen om er nooit iets van gehoord te hebben.
Twee ooms, als ik de wiki goed lees. Echter maar een paar jaar ouder dan de dames. Zo zat ik ooit in een boerendorp op de lagere school in een klas met twee leeftijdtijgenootjes die oom en nicht van elkaar waren. Enorme katholieke gezinnen, en gelijk fokken als ze in de buurt van 18 jaar zijn.Enya is de zus van de overledene en heeft ongeveer
twee jaar deelgenomen aan de band Clannad.
In Clannad speelde ook nog twee broers van hen.
Ik kwam erachter toen ik een oudere foto zag van de band waar ook Enya op stond en las toen ook dat ze een zus van de voorzangeres was, dat er broers en ooms in Clannad zaten. een familieclan dus.Ik ben niet bepaald oud (zeg ik mezelf) -Enya had Clannad al verlaten toen ik geboren werd, we hadden thuis geen Clannad CD's en evenmin kabel TV, en toch heb ik er ruim van gehoord. Bijzonder hoe we allemaal uiteindelijk slechts een deel van het mediaaanbod onder ogen/oren krijgen. Dat nummer met Bono bv had ik schijnbaar nog nooit gehoord, mogelijk ook gewoon vergeten omdat ik het intens oninteressant vind.