Moya Brennan overleden

Dit is wel de meest bekende song,

Bono is eigenlijk een verre van goede zanger, in de stricte zin van het woord - ik heb het niet over charisma, dat heeft hij in overvloed, en de juiste vibe in de juiste setting (U2),
en dat vind ik hier nogal tenenkrommend duidelijk worden...
Is eerlijk gezegd ook wel een beetje lastig zo tegenover mevrouw Brennan :)

Twee ooms, als ik de wiki goed lees. Echter maar een paar jaar ouder dan de dames. Zo zat ik ooit in een boerendorp op de lagere school in een klas met twee leeftijdtijgenootjes die oom en nicht van elkaar waren. Enorme katholieke gezinnen, en gelijk fokken als ze in de buurt van 18 jaar zijn.
Ik was 4 jaar toen ik oom werd (binnen het kerngezin, niet eerst 5 families naar links en dan terug naar rechts), maar dat had niks met katholiek, fokken of 18 te maken. Soms liggen generaties boeiend uit elkaar. Want als ik de andere richting uit kijk: mijn grootvader was 89 jaar ouder dan mij.

Nou, in dat dorp leken de families op de extended versie van de Daltons. Elke 1,5-2 jaar kwam er weer een nieuwe bij. Mijn overgrootuders (vaders kant) en grootouders (moeders kant) konden er trouwens ook wat van.

Bono is eigenlijk een verre van goede zanger, in de stricte zin van het woord - ik heb het niet over charisma, dat heeft hij in overvloed, en de juiste vibe in de juiste setting (U2),
en dat vind ik hier nogal tenenkrommend duidelijk worden...
Is eerlijk gezegd ook wel een beetje lastig zo tegenover mevrouw Brennan :)
Dit duet met Pavarotti is wat dat betreft wel de overtreffende trap

• Duimpje
Duimpjes: EL1
In a lifetime, prachtig! Hoorde ik vroeger altijd als m’n ouders een feestje hadden (toen was er nog geen techno, dus ja)

Back