[track] Expulsion

Origineel geplaatst door cirkelzaag
dude, 't lijkt wel verrekte veel op" don't you want my lovin'" die dance hit uit de jaren 90. dat dat niemand anders opvalt hier. of heb ik nou iets gemist.
nou ja beter goed gejat dan slecht bedacht.

1. Nog nooit van dat nummer gehoord
2. Dat mijn track er op lijkt kan ik dan ook niet helpe

Enne, niet meteen conclusies trekke maat. Ik val hier echt bijna van mn stoel :frons:

Kun je niet eerst gewoon je mening over MIJN track geven, voordat je dit soort dingen zegt?

..... :(

Origineel geplaatst door ThndR

Enne, niet meteen conclusies trekke maat. Ik val hier echt bijna van mn stoel :frons:

Kun je niet eerst gewoon je mening over MIJN track geven, voordat je dit soort dingen zegt?

Beschouw dat soort kommentaren als compliment ;) ... het wil immers zeggen dat je na enkele weken al evengoed bent dan die pro muzikanten van toen :) ... (ik heb trouwens ook nog nooit van dat nummer gehoord :confused: )

:doei:

precies de reactie die ik verwachtte, niet om je te dissen hoor. je zult wel dezelfde gedachtengang hebben gehad als die knakkers in de jaren 90. verder is je track muzikaal wel in orde. de groove vind ik alleen wat stijf en mixtechnisch zit 't een beetje te vol. doseer de verschillende lagen en denk na over wat je naar voren wilt laten komen en wat nou eigenlijk je begeleiding is.

Origineel geplaatst door cirkelzaag
precies de reactie die ik verwachtte, niet om je te dissen hoor. je zult wel dezelfde gedachtengang hebben gehad als die knakkers in de jaren 90. verder is je track muzikaal wel in orde. de groove vind ik alleen wat stijf en mixtechnisch zit 't een beetje te vol. doseer de verschillende lagen en denk na over wat je naar voren wilt laten komen en wat nou eigenlijk je begeleiding is.

Ok, dit is al stukken beter ;)

Goed werk man! Lekker amiga style.
Alleen het introotje lijkt op Don't You Want My Lovin'. Trouwens, ech origineel kan niemand
meer zijn (bewust of onbewust) als het gaat om trance en dance en meer van dat lekkers.

Het is nog wel erg basic allemaal. Maar bij iedereen klinken de eerste FL platen zo dus ik
vergeef het je. Ik denk dat JP8000 wel een geile pluk voor je is (gratiz)
Als je graag wilt betalen voor nog betere snoep (net als ik) koop dan het superwave pakket.

PS. Circelzaag, deze track lijkt meer op de main theme van Super Turrican van de Super
Nintendo (jou wel bekend zie ik :) )

Pro :
lekker stuk +/- 2:50 (Heeft alleen geen hol te maken met het thema van je trek)

Contra :
beetje onsamendhangend papje allemaal

Ga zo door, maar doe iets aan je attitude. Dus niet meteen zo obstinaat reageren ThndR.
Is nergens voor nodig. Anders ga ik je nog betichten van het dragen van een mighty ducks petje
en het in hebben een oorbel.

Origineel geplaatst door ShapedWaves
Danku! :)

Het is nog wel erg basic allemaal. Maar bij iedereen klinken de eerste FL platen zo dus ik
vergeef het je. Ik denk dat JP8000 wel een geile pluk voor je is (gratiz)
Als je graag wilt betalen voor nog betere snoep (net als ik) koop dan het superwave pakket.
Ik zal ernaar kijken! :)

Ga zo door, maar doe iets aan je attitude. Dus niet meteen zo obstinaat reageren ThndR.
Is nergens voor nodig.
Ja ok ;) Ik vind et prima als het per ongeluk ergens op blijkt te lijken, maar de manier waarop Cirkelzaag het bracht vond ik niet echt leuk, dus vandaar ;)
Maar bij deze dan: excuses :)

Thnx! :)

Origineel geplaatst door ShapedWaves
Alleen het introotje lijkt op Don't You Want My Lovin'. Trouwens, ech origineel kan niemand
meer zijn (bewust of onbewust) als het gaat om trance en dance en meer van dat lekkers.
PS. Circelzaag, deze track lijkt meer op de main theme van Super Turrican van de Super
Nintendo (jou wel bekend zie ik :) )

dus jij hoorde 't ook he? maar van wie is don't you want my lovin' ook al weer?
dan kan Thndr die track 'ns checken. gewoon, zodat 'ie weet wat we bedoelen.

Felix - "Don't you want me"

De zoveelste die met presetjes werkt van een ander,éénheidsworst man!

Ff m'n leraar-psychologie-mode aan zetten.. :geslaagd:

Ik vermoed dat desbetreffende persoon zich stoort aan de gelijkenis tussen een al bestaand nummer van, pak 'm beet, 15 jaar geleden en het geplaatste nummer door de pasbeginnende, 14-jarige FL-studio-gebruiker.
Mede door de beluistering van het muziekstuk (neem ik tenminste aan..) en de geplaatste reacties van andere sf-leden trekt desbetreffende persoon de conclusie dat de topic-starter een onorginele éénheidsworst is, die het er zich makkelijk vanaf probeert te brengen..
Jammer dat er vaak niet verder wordt gekeken naar de achtergrond van personen, scheelt ooit wat nutteloze reacties..

Origineel geplaatst door sinew1958
De zoveelste die met presetjes werkt van een ander,éénheidsworst man!
Whahaha ik mag dan mss een beginner zijn maar hier ben ik et ff niet mee eens. Als je heel goed had gekeken heb je gezien dat dit in de 1e post stond van deze thread:

Hier heb ik eigenlijk alles ingestopt wat ik nu met FruityLoops kan.
Ik heb alle sounds zelfgemaakt, op een enkele getweakte preset na.
1. Presets? Nope :Z
2. Éénheidsworst? Ieder zn eigen :engel:
Hopelijk doet dit je in in ieder gevaal een beetje van gedachten veranderen :)

P.s. Thnx Yuri ;)

Heb em geluisterd :)

Ok, Cirkelzaag, ik snap wat je bedoelt.
Die lead lijkt inderdaad veel op die van mij. Maar ik heb dit nummer nog echt nog nooit gehoord. Dat mijn lead op die in Don't You Want Me lijkt, is dus puur toeval, of jullie et nou geloven of niet ;)

Maar ik snap nu in elk geval wat je bedoelt :okdan:

Dit vind ik een leuk nummer. Werkelijk overborrelend van inventies, verveelt niet. Soms komen er mooie geluiden uit de hemel vallen (als Manna) . CHapeuaHalleluja!

Productie 5/7
geluidskwaliteit 6/7
originaliteit 4/7

(ik moet toch weer aan Turrican denken...)
'k vraag me af waar de inspiratie voor zo'n nummer vandaan komt.

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Dit vind ik een leuk nummer. Werkelijk overborrelend van inventies, verveelt niet. Soms komen er mooie geluiden uit de hemel vallen (als Manna) . CHapeuaHalleluja!

Productie 5/7
geluidskwaliteit 6/7
originaliteit 4/7

(ik moet toch weer aan Turrican denken...)
Ok, bedankt voor je reactie :)

Ik ben trouwens al weer bezig aan twee nieuwe tracks hehe ;)
1tje vooral om de melodie, de andere vooral om de drums en het ritme :)
Zodra die klaar zijn zijn die op dit forum natuurlijk weer te beluisteren ;)

Back