Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Imipolex
praat me d'r niet van, stond op het punt m'n PC bij MyCom door de etalageruit heen terug te bezorgen. Hoeveel servicekliks zou dat zijn?

|
Bericht door een moderator:
|
|
|
Origineel geplaatst door KCC
Heb ook een AMD64... Maar als je dan toch een 64 bits gaat kopen van AMD, koop dan de AMD64 FX, die heeft 1 Gb L2 cache. Dat is nu juist wat veel gebruikt wordt bij floatingpoint berekeningen zoals bij zware applicaties als Cubase of andere audio software.
939 en 754 zijn de processors ongeveer even duur volgens mij, in ieder geval de 3200+. Misschien zijn de moederborden wat duurder. Voordeel van die 939 is dual channel geheugen en dat is ook weer handig bij audio applicaties. En als we het dan over overklokken hebben....Winchester core gaat als een speer!Origineel geplaatst door fuse
Socket 939 AMD's en FX'en vind ik zelf niet het extra geld waard voor de kleine prestatiewinst. Wat hier al gezegd was 1Mb L2 cache maakt veel meer uit voor multimedia apps die wij gebruiken.
en klein model (14" of eronder), maar geef maar alle goeie opties....Origineel geplaatst door fuse
Sony Viao?
Dat zijn wel geinige bakkies, tenminste als je daar de centen voor over hebt.
: Dubbele schermen, veel HD capaciteit, etc. 
Origineel geplaatst door diskonext
Nou,
dat is dus een beetje de vraag. Denk afhankelijk van de audio-kaart. Voor de FA-101 heb ik maar een(1) review gelezen van iemand die 'm daadwerkelijk met een laptop gebruikt, en die was maar middelmatig enthousiast.
Nou dacht ik van RME te weten dat ze hun eigen interfaces meeleveren, maar weet niet of ze dit ook in PCMCIA-formaat doen. Dat is natuurlijk een redelijk zekere combinatie. Voor de rest ben je dus overgeleverd aan de kwaliteit van interface en geluidskaart en hun interoperabiliteit.
Ik wacht het geduldig af
-diskonext
ben ik daar wel benieuwd naar..