Op de site van Jan Pieter staat over jou zoektocht / ontdekking, kan je hier eens wat meer over vertellen? Hoe ben je hier nu achter gekomen eigenlijk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
linkNOG TWEE DAGEN EN DAN WORDT IK IN STUKJES GEHAKT!!!!
Goed idee. Ik ben wel benieuwd hoe een stuk of 10 Eminents tegelijk klinkenOrigineel geplaatst door Unic
We gaan met zijn allen een hal huren waar we alle ongebruikte eminents neerzetten...![]()

Origineel geplaatst door jgeers01
Goed idee. Ik ben wel benieuwd hoe een stuk of 10 Eminents tegelijk klinken![]()
![]()
![]()

Origineel geplaatst door Unic
Op de site van Jan Pieter staat over jou zoektocht / ontdekking, kan je hier eens wat meer over vertellen? Hoe ben je hier nu achter gekomen eigenlijk?
. Er stond alleen helaas nooit beschreven hoe nu _het_ geluid gemaakt werd 

Origineel geplaatst door Unic
BINGO!!! I remember I was litterally jumping in the air of happyness.
Ik zou me idd kunnen voorstellen dat je ff helemaal te wous bent.![]()
Erg leuk verhaal. Het is echt een echte speurtocht geweest. Ben benieuwd wat Jarre zijn reactie zou zijn als hij dit hoort
ps: Ik heb zojuist een track gemaakt met de eminent 2000 strings door de classic phaser (software). Is toch een heel stukkie anders dan een smallstone. De strings zijn trouwens ook wat liever dan die van een 310.

we hebben hem namelijk een video opgestuurd van ons laatste concert
. Patrick Rondat heeft bevestigd dat JMJ het ook nog gezien heeft... hij 'vond het wel aardig'...
Origineel geplaatst door wouw
(en met mij, ik heb 3 van die gedrochten staan).
wouw heeft deze bijlage geplaatst:

Origineel geplaatst door wouw
Wie o wie heeft een sloop-310 en wil het paneeltje rechtsonder doneren ?

Is niet meer nodig, we kunnen bij Wouw terechtOrigineel geplaatst door Unic
We gaan met zijn allen een hal huren waar we alle ongebruikte eminents neerzetten...