Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Wout Blommers
Ik denk dat velen hier gewoon te veel vanuit hun eigen positie aan het redeneren zijn. Behalve dan de slimme jongens, die willen weten hoe het een en ander nu eigenlijk gerealiseerd wordt in de software.
Wout
)

Origineel geplaatst door mc_kwok
't Is inderdaad wel gaaf om er even mee te spelen! Gisteren gedownload en even een patch proberen te maken. 't Is wel maf om te zien dat er dan ook echt geluid uit je eigen fabrikaat komt. Ik geloof dat dit best verslavend is.
Als dit slechts een marketingtruc is van Clavia...bij mij werkt het![]()
Origineel geplaatst door Acidfever
Ja maar klinkt het resultaat nou hetzelfde als in de echte G2?
Origineel geplaatst door Yawgmoth
Dat zal in hoge mate bepaald worden door de kwaliteit van je d/a converters. Of er moeten digitale aansluitingen op je monitors zitten.
Blijft ook nog het bekende Nederlandse argument op tafel: het kost NIETS!

<snip> Er zijn vele workshops op het net, die je nu kunt uitproberen. Vergeet ook niet de Manual van de grote G2 goed door te lezen.
Origineel geplaatst door synthmann
ik vind het patchen wel niet helemaal overzichtelijk, waar zit bijvoorbeeld een VCA?
Origineel geplaatst door synthmann
ik vind het patchen wel niet helemaal overzichtelijk, waar zit bijvoorbeeld een VCA? ik wilde gewoon een beginpatch maken met osc-filter-vca een envelope en een lfo maar kon nog geen vca vinden of iets anders dat amplifier heette!

ik vind het patchen wel niet helemaal overzichtelijk