[film thema] ENDGAME

Ik vind dit heel erg mooi :okdan:

Lekker duistere muziek, goeie filmmuziek inderdaad, echt iets voor een mooie intro :)

Het enige wat ik minder vind zijn de strings.. die klinken erg dof en afwezig (in mijn oren op mijn multimedia 6.1 setje).

Maar verder erg mooi:halleluja

Groetjes,

Frey aka [ZerO.hOur]

bedankt! ja die strings zijn een soort mellotron strings, zijn van zichzelf beetje dof
de rest vond het maar nix? mag ook gezegd worden

leuke compositie, mooie accoordenwisselingen!
ik vind die strings eigenlijk wel aardig, vind de piano alleen een beetje digitaal klinken (ondanks het vat reverb ;))

je zou er ook nog een dikke triphop-beat onder kunnen zetten halverwege...
boem-boem-tjak tieke boem-boem-tjak tjie :D

Dit is zeker geen muziek voor een happy-ending? 8)

Maar eigenlijk vind ik dat je zou moeten kiezen: de strings opener, zodat het allemaal wat vrolijker klinkt, of de piano juist veel doffer (ander instrument?), zodat het echt zo'n vervelende neerslachtige stemming krijgt. Dan lijkt de tweede variant mij het geslaagdst eigenlijk. Ik vind er nu wat contrast zitten tussen de piano (redelijk open - inderdaad niet zo'n sterk geluid trouwens...) en de strings (dof). En misschien zou er tegen het einde (vanaf 1:50 of zo) nog een soort cello-geluid als bas onder kunnen; lijkt mij ook een gave toevoeging, om het echt af te maken. :P

Uhm, waar ging het ook alweer over? Oh ja: geslaagde track, maar ik denk dat je 'm vrij eenvoudig net nog een beetje meer zou kunnen geven! :walker:

Altijd fijn dit soort tracks tussen die eindeloze beats :okdan:

Grappig dat je zelf als zegt "met vrij nare geluiden". Die piano is inderdaad vrij naar.
Zoals hierboven al gezegd zou ik daar een betere in schuiven.

bedankt
die piano uit de xp-80 is zeker niet je van het, maar het was inderdaad niet de bedoeling dat je hier vrolijk van werd om 't maar zacht uit te drukken :D

Laatst gewijzigd:
Een hoog Max Payne-gehalte :D
Wel wat weinig variatie; een echt "C"-stuk zou niet misstaan.

Back