Luister jij ook weleens naar je eigen nummers?

Re: Re: Luister jij ook weleens naar je eigen nummers?

Re: Re: Luister jij ook weleens naar je eigen nummers?

Origineel geplaatst door 6 trak
mwhoa... 1 van DE uitgangspunten van het maken van je eigenmuziek zou een flinke dosis egoisme moeten zijn,
waar ik mee bedoel dat je het in 1ste instantie voor jezelf zou moeten maken...

Akkoord, maar over het uitgangspunt zeg ik niks. Ik praat over de context waar je een "afgewerkt" nummer hebt en wat je er dan daadwerkelijk mee doet. Luister je er zelf af en toe naar om er van te genieten? Gooi je het op het hoopje met al je andere nummers? Wordt het gereleased en wil je er niks van horen daarna? (in het geval je een platencontract hebt) Krijg je spontaan hoofdpijn bij het horen van je eigen nummers?

Ik luister eigenlijk best wel veel naar mijn eigen muziek. En het heeft nix met ego te maken ofzo, maar ik maak alleen muziek wat ik zelf erg leuk vind om naar de luisteren en op los te gaan. Dus is het niet zo vreemd om naar je eigen dingen te luisteren :)
Als ik cdtjes maak voor in de auto stop ik er dan ook een paar van mijn tracks tussen :D

Ik zet vaak genoeg een LPtje of een cdtje van mezelf op hoor. Er zit genoeg werk tussen waar ik erg tevreden over ben. Op de een of andere manier kan ik er net zo van genieten als van muziek gemaakt door anderen.

Zeker luister ik naar m'n eigen muziek!
Word er vaak erg vrolijk van, en het is weer een bron van inspiratie (of motivatie, hoe je het wil noemen).

Oude tape's zijn vaak helemaal leuk (hoewel wel veel tenenkrommende klankmomenten natuurlijk, haha).

-diskonext

Back