Vooruit dan maar

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ano220424

in de ban
in de ban
Krijg vaak te horen dat zo weinig van mij te horen is. Heb ook niks te bewijzen.
Zal dus wel niet in de smaak vallen hier. Ff stukjes moeten knippen want staat officieel op CD en promotie start nu.

Origineel geplaatst door Hanz
Eh.... attachment?

Werkt niet. Ik kan de track uploaden, maar de link staat er achteraf niet bij ???
Tja...

Via "voeg een bestand toe"?
Probeer anders eens een gewone link naar een externe URL. (bijv. de file vanaf je eigen webspace).
Er zitten wat beperkingen (bijv. 1 MB space) aan het uploaden van tracks in dit forum.

Bliksems wat een nummer,zie de danvloer prop en propvol met dit lekkere nummer!:halleluja Dat je ervaring en kennis hebt is wel te horen. Oefen baart kunst zegt men toch altijd.

Heerlijk!

Die leadmelody steunt de vocal toch? Voor de 3e keer aan het luisteren vind ik wel op sommige passages dat je deze lead wel iets zachter mag zetten op bepaalde passages o.a. op 1.03 omdat het in mijn ogen meer even een rust is ,zodat de vocal nog meer tot zijn recht komt en iets krachtiger/rustiger overkomt.

Dus de lead ietsje zachter alleen wanneer de vocal mede aanwezig is op 1.03.

In het begin op 0.23 zou ik de lead onder de vocal plat laten zonder modulatie,als ie begint beetje als intro,inleiding onder de vocal. Modulatie op de lead onder de vocal moet je dan verderop in de track doen,als extra pulse zeg maar.(Volgens mij moduleert ie op de meeste plaatsen onder de track toch?)

Verder is dit gewoon instant Swing! ,spot on.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Jan Johnson
Bliksems wat een nummer,zie de danvloer prop en propvol met dit lekkere nummer!:halleluja Dat je ervaring en kennis hebt is wel te horen. Oefen baart kunst zegt men toch altijd.
Heerlijk!

Dankje voor dit mooie compliment. Ff bijvermelden dat ik al wel 25 jaar aan 't oefenen ben :erm:

R-e-s-p-e-c-t

Hij skipt af en toe.. hoort niemand dat dan?
Wel een lekker nummer, klinkt professioneel enzo, alleen de vocals zijn misschien wat dof.

Origineel geplaatst door Bahamut
Hij skipt af en toe.. hoort niemand dat dan?
Wel een lekker nummer, klinkt professioneel enzo, alleen de vocals zijn misschien wat dof.

...Ff stukjes moeten knippen want staat officieel op CD en promotie start nu... stond in eerste post!

Knap gedaan!
Misschien te maken met het knipwerk, maar ik vind het nogal druk qua vocalen. Weinig muzikale ruimte.
:okdan:

haha, met je forum naam en je vorige aviator dacht ik dat je hardcore maakte :)
Het liedje kan me niet bekoren, zonder de zang vind ik hem leuk.

Lekker hoor! En dat met een Solina Ritmebox en een Matrix 1000... ;)

Niet lullig bedoeld, maar zangeres heeft wel een Vlaams accent zo hier en daar... (@1:20) .... kan dat kloppen? :D

Origineel geplaatst door Hanz

Niet lullig bedoeld, maar zangeres heeft wel een Vlaams accent zo hier en daar... (@1:20) .... kan dat kloppen? :D

viel me ook op: vernederlandst engels :P

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back