Vooruit dan maar

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
het is idd wel duidelijk voor welke doelgroep dit geproduceerd is! ;)
wat een teksten zeg...

het beste van dit nummer is dat het wel lekker swingt op bepaalde momenten, maar voor de rest vind ik het niet zo spannend eerlijk gezegd.

Ik kan me wel voorstellen dat je dit verkocht krijgt. :) (maar niet aan mij!) Klinkt echt goed ja. Mix en accent van de zangeres zijn iets minder, maar ja (gelukkig zit er flink wat effect over de stem heen, dan valt het minder op).

Vet hoor (voor wat het is).

[Nou nog even zagen... :P ]

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
ps : "skeletvm" - latijn voor ons aller fundament.

Niet dus. Skeletum krijg ik niet gevonden in mijn woordenboek. Misschien staat er te weinig in, of nee, herstel: er staat zeker te weinig in, maar dit soort woorden meestal toch wel; bovendien is de 'k' bijzonder zeldzaam in het Latijn. En Trash had gewoon gelijk (bewust?): het is Grieks! ho skeletós / to skeletón = skelet, dode, geraamte, mummie (afgeleid van skéllô = verdrogen, vermageren).

Wat niet wegneemt dat je naam Skeletum is, maar dat terzijde.

[/Zo. Uitgezaagd. :P ]

Laatst gewijzigd:
:bekdicht:

*ik had al een heel relaas getypt,maar ik hou me bek maar*

Muziek maken kan je dus zeker wel.
Netjes.

Het zal wel weer aan mij liggen maar ik mis een bepaalde "black factor" hier in deze funk. Het is nu een beetje 'plat' en de zangeres kan me niet bekoren helaas. Wel mooie riedeltjes maar ik mis ook het 'wow' gevoel ja. Sorry dude, maar dit is echte stadse blanke funk: beetje gevoelloos.. :D

R

Origineel geplaatst door BasicSystem
Waarom maak je muziek voor meisjes van 9 tot 17 jaar ???:confused: :confused:

lekker strak en glad.....vroeg naar bed en geen haren in je bek.....denkik

maar dat terzijde....

ik hoor veel foute knippen erin en de zangeres is echt te kut, beter een leadsynth erin!!

bROEPS

Origineel geplaatst door brz

ik hoor veel foute knippen erin

jongens, léés de thread....

da's een beveiliging...:stupid :erm:

Voor al die negatievelingen. Kun je het zelf beter?
Laat maar horen dan.

Origineel geplaatst door fuse
Voor al die negatievelingen. Kun je het zelf beter?
Laat maar horen dan.

Ik zelf spreek mn mening maar niet uit :bekdicht:

Maar Fuse? Iedereen heeft oren en iedereen heeft zn eigen smaak..... Mogen de negatievelingen niet zeggen dat ze het niet mooi vinden? of MOETEN ze het mooi vinden omdat ze het misschien zelf niet beter kunnen :confused:

EDIT -

Skeletvm ? kwam jij nou uit Belgie?

Origineel geplaatst door Cheimoon
Niet dus. Skeletum krijg ik niet gevonden in mijn woordenboek. Misschien staat er te weinig in, of nee, herstel: er staat zeker te weinig in, maar dit soort woorden meestal toch wel; bovendien is de 'k' bijzonder zeldzaam in het Latijn.

Ook via Google :
Orthographic rules allow the Latin versions: sceletum, skeleton, skeletus and similarly also the adjective skeletalis, and ...

Ik verving de C dus door een K. :)

Iedereen die het trekje wel ok vind : Thx !
Iedereen die het trekje niet ok vind : Ook thx !

D'r zit een verschil tussen niet mooi vinden en afkraken.
Evenmin als geen verschil zien tussen de persoon en z'n muziek.
En als je het zelf niet beter kunt dan kun je wel kritiek hebben maar heeft het 0,0 toegevoegde waarde.
Gewoon typisch dat het altijd weer diezelfden zijn die als het niet in hun straatje past geen moment ongelegen laten om iets de grond in te boren.
Je kunt ook waarderen hoor. En niet mooi vinden. Of is dat te moeilijk gedacht?
Stel dat men ook zo bij jouw muziek reageert? Zou je dat leuk vinden?

D'r zit een verschil tussen niet mooi vinden en afkraken.
Evenmin als geen verschil zien tussen de persoon en z'n muziek.
En als je het zelf niet beter kunt dan kun je wel kritiek hebben maar heeft het 0,0 toegevoegde waarde.
Gewoon typisch dat het altijd weer diezelfden zijn die als het niet in hun straatje past geen moment ongelegen laten om iets de grond in te boren.

Dat vind ik nou eens gesproken zie !

Ik post af en toe ook kritiek op tracks die verschijnen, maar ik denk dat er inderdaad groot verschil is tussen "kritiek"
en iets afbreken.
Nu anderzijds heb ik geen probleem als iemand mijn track ik kwestie totaal zou afbreken.
Ik lig daar niet echt wakker van.
Kritiek kan ook zeer waardevol zijn zodra ernstig gefundeerd.
Zo zie je dat mensen hier antwoorden dat ze de mix niet goed vinden...en ze hebben nog gelijk ook !
Om nog maar de zwijgen over de tekst, de melodie het minder spannende arrangement enz enz...
Mar het past mijn inziens wel perfect in het plaatje als je kijkt welk doel er wordt beoogd, niet ?
Feit is dat ik graag heel verschillende dingen doe. Ik ben geen stijlfreak.

Origineel geplaatst door Toon
Ik zou wel eens muziek willen horen die je voor jezelf schrijft?

Er staat een tweede kort fragmentje op mijn webstite (nou ja website...) "Owen"
Dat is het soort muziek waar ik van hou en meteen een bandje waar ik naast gitaar ook wat keyboard speel en mee arrangementen schrijf.
http://users.telenet.be/funkbunker/Studio/

Ik weet niet of je mij daarop aanspreekt, maar ik vind nog steeds dat iemand een mening mag hebben, ongeacht of deze persoon nu wel of niet beter kan maken. Wat een onzin! Iedereen heeft zijn eigen smaak, en ik probeer altijd de technische en "gevoelskant" in een song te herkennen.

En niet om het een of ander, maar Skeletvm neemt ook niet een blad voor de mond als hij een track reviewed, en hij kan volgens mij ook best wel wat kritiek hebben ;)

Ik denk dat het juist goed is om kritiek te krijgen, dat houd je scherp en allert. Het is juist irritant als iedereen je werk in de hemel prijst!

R

Origineel geplaatst door Arv
Het is juist irritant als iedereen je werk in de hemel prijst!

R

Ha ha,

Tja tenzij je er een platencontract mee scoort!

klinkt niet gek!

Ik luister hier nu op matige speakertjes en ik mis een beetje een fatsoenlijke kick
(zoals bv. in dat freestylers-hitje), maargoed.... 't zou aan deze speakers kunnen liggen.

ik denk dat het nog wel wat beter moet kunnen, iets meer groove iets, meer ballen,
iets meer variatie (het valt me bv. op dat de zangeres nogal meezingt met de melodie
lijnen in het nummer, terwijl het volgens mij wel mooi is als dat nog iets meer afwisselt
en elkaar opvult)

Verder........... voel ik me net weer 17 ;)

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Enneuh...wat mag "p-funk" dan wel wezen ?

ps : "skeletvm" - latijn voor ons aller fundament.

als ge da meent steek ik uw studiosleutel in u :kont: & draai ze op :slotje:
ain't no party like an extergalactic "free your mind or your ass will fall off" party

Eej sKeLeTvM,

netjes hoor, idd de mix is niet super, het is allemaal wat plat en klinkt niet echt sprankelend,
dit kan nog eens versterkt worden door de mp3 compressie.
Ik denk dat de kwaliteit schuilt in het feit dat je voor diverse doelgroepen kan produceren
en dat is niet voor iedereen weggelegd, de business is al moeilijk genoeg...chapeaux!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back