Het grote "stomme vragen" topic

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
(het is trouwens niet mijn bedoeling om nieuwelingen af te zeiken met deze thread, laten we duidelijk wezen!)

Origineel geplaatst door B.S.E.
(het is trouwens niet mijn bedoeling om nieuwelingen af te zeiken met deze thread, laten we duidelijk wezen!)
:duivels:

naja laten we het zo bekijken ze kunnen er wat van leren... :engel:

en een 15 jarig snotaapje als ik ook :yamaha: :biertje:

ook geen vraag, maar hij past hier wel:

Lui die op marktplaats onder 'midi apparatuur' hun stereosetje proberen te slijten.

Of pedaal pendaal noemen.. 'multie-effect pendaal' :bekdicht:

Dit heeft helemaal niks met muziek te maken. Maar 't is wel echt zo'n typische blunder: Klant die me terugbelt omdat hij niet weet hoe hij 'n fotorolletje in zijn digicam moet stoppen.
En dan verontwaardigd reageren: "...geen rolletje?"

categorie domme antwoorden:

M0n0l0g1c vraagt aan verkoper in muziekwinkel:
"kunt u mu uitleggen hoe dit apparaat werkt?"

Verkoper:
"hmmm, tsjaa dit ding staat nu pas 2 jaar i/d winkel....ik vraag even een collega."

na 10 minuten komt verkoper met manual terug, ik stond al zo`n 8 minuten te freaken met het beestje en ik ben best wel een n00b, kun je nagaan':Z

Tijdens het luisteren van Underworld hoorde ik mijn huisgenoot zeggen:

"Sjees, die drummer is echt rete strak!"

Gehoord in computerzaak:

"Die ouderwetse DIN pluggen heb ik er afgeknipt en vervangen door tulpjes. Mijn HIFI set is vrij nieuw en heeft tulp aansluitingen. Nu denk ik dat de geluidskaart kapot is want er komt een vreemd geluid uit de stereo... Kan ik een nieuwe geluidskaart krijgen? Hij zit nog in de garantie!"

:dubbel:

Origineel geplaatst door sjeijk
Eige domme vraag, vorige week in een sleesy dans tent

Ik: doe je ook aan verzoekjes?....

Dj: Ja.. ligt eraan of ik t heb..

Ik: Mag er wat meer bass in

:halleluja :halleluja :halleluja :halleluja

Ik was op las-cursus met een niet zo snugger gastje over muziek aan het praten, en hij liet me weten dat ie er alles vanaf weet..

Nee man, ik hou ook niet van commerciële muziek, ik hou meer van trance en hardtrance enzo.. Lady Dana bv..

Live sets zijn echt vet ja! Ik draai zelf ook platen, maar ik heb maar 1 draaitafel.. (jaja, dat is 2 in 1..)

toen ik uitgelegd had wat een live set is:

Speedy J draait alleen platen; oude house en een beetje chill muziek.. (ik heb em nog 3 keer uit moeten leggen dat ik foto's van z'n studio heb gezien en dat die bomvol apparatuur staat.. maar het was te moeilijk..)

Tijdens een dj-set waarbij de lichtman in slaap was gevallen op de knop van de rookmachine:

"mag ik wel 2 bier?"

:D :D :D

Tijdens min eerste optreden aan het eind van een vaakgeoefende opbouw vraag ik tijdens de climax aan mijn medespeler: "waar komt die ruis ineens vandaan?",
zegt mijn medespeler; "kijk dan in de zaal man! Dat is applaus!"

ander: "hey, jij maakt computer muziek he?"

ik: "ehm, nee hoor ik gebruik gewoon synths enzo"

ander: "o, maar ik hoor allemaal computerbliepjes toch?"

*sigh*

:stupid

hmm. deze gaat niet over muziek, maar ik wil m jullie gewoon niet laten ontgaan:

(is echt gebeurt, serieus)

in de supermarkt waar ik werkte, pakte de toenmalige hoofdkassiere een fax uit t apparaat en daarmee vraagt ze:

"komt dat papier nou ook van hun?"

wat er toen gebeurde doet nu nog spierpijn aan mijn wangen...:confused:

en jullie mogen de kleur van haar haar raden.

hihi

Ook in de categorie "Geen muziek maar wel blont": echt gebeurd in een snackbar:

"Mag ik een aardbeidenmilkshake?"
"Welke smaak?"

Begin niet over domme vragen in de supermarkt... :dubbel:

Klant: "Waar staat de babyvoeding?"
Ik begin heel opvallend over haar schouder te kijken (ze staat er met de rug naartoe dus). Klant draait zich om - enzovoorts.

En zo nog tien miljoen voorbeelden (helaas...).

Tijdens een ingetogen "unplugged" acoustische set op een bruiloft schuifelt een hele ouwe kerel naar ons toe. Draait aan z'n gehoorapparaat en vraagt: "kunnen jullie een beetje zachter spelen? Ik kan mijn vrouw niet horen...." :confused:

..shoot me now

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back