Hanz
Anonieme Analogist
... een rapper die op de achtergrond meebrult met de zangeres... "uh-huh" / "one time" / "yeah...".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Beter helemaal geen snare roffels meer dat is zo uitgekauwd.Origineel geplaatst door bazziman
Chorus of je Bassline... brrrr....
Wat NIET doen?
Snaarroffels van 30 seconden.
Heb ik nooit mooi gevonden en na 15 jaar vind ik het nog steeds niet mooi. Ik begrijp ook niet waarom mensen dit nog steeds gebruiken eerlijk gezegd, want volgens mij is het niet eens meer een kwestie van smaak.Origineel geplaatst door bazziman
Oh, jullie begrijpen dat dit dadelijk een contest wordt he?

Origineel geplaatst door Bartology
Wat moet je dus A B S O L U U T niet doen?
r
Origineel geplaatst door Bartology
Aftrap: pan op je hihat![]()
Origineel geplaatst door Hanz
... een rapper die op de achtergrond meebrult met de zangeres... "uh-huh" / "one time" / "yeah...".
"throw your hands in the air, wave the motherf*ck*rs like you just don't care" 
en die welbekende scratches zoals "aahyeaaah" e.d., hahaha! Die zijn zo oud, die worden al bijna weer hip.Weet je dat er hele mooie elktronische versies zijn van klasieke werken?Origineel geplaatst door bazziman
Maak een nummer met reverb op je bassline, een supersaw die Bach naspeelt, een zangeresje met Hongaars accent en snareroffels van hier tot Tokio inclusief HARD links en rechts gepande hats.
Wedden dat het nog lekker gaat klinken ook?

Origineel geplaatst door MadThijs
Weet je dat er hele mooie elktronische versies zijn van klasieke werken?
(en Wout is het al...
)
(just kidding
)Origineel geplaatst door bazziman
Maak een nummer met reverb op je bassline, een supersaw die Bach naspeelt, een zangeresje met Hongaars accent en snareroffels van hier tot Tokio inclusief HARD links en rechts gepande hats.
Wedden dat het nog lekker gaat klinken ook?

Origineel geplaatst door Black Castle
Van mij mag alles. Het gaat om de context waarin je het doet.
)