Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hoe heet dat nummer van plastic-man ook al weer? dat nummer is eigenlijk een lange drumroffel(toch wel leuk vind ik)Origineel geplaatst door Hooihuis
Bazziman was me net voor.....als ik iets verschrikkelijk vind, dan is het van die langzaam aanzwellende snare-roffels die ook nog eens veel te lang duren om zogenaamd iets van "spanning"in de muziek aan te brengen.
Origineel geplaatst door cirkelzaag
verder irriteer ik me aan die artiesten die over niveau's praten. "hmmmja, direct en kane hebben de rock toch wel naar een hoger niveau getild"

Origineel geplaatst door Exilim
hhmmmzzz...als het zo doorgaat moet je muziek dus A B S O L U U T niet doen :confused:

Helikopter. Maar da's een 808 snare, dan mag 't wel natuurlijkOrigineel geplaatst door cirkelzaag
hoe heet dat nummer van plastic-man ook al weer? dat nummer is eigenlijk een lange drumroffel(toch wel leuk vind ik)

. Het is gewoon zo dat je moet uitkijken dat het niet te cliché jaren 70 hard rockerrig wordt. Maar ook een blues solo met een gitaartje kan toch echt heerlijk zijn. 
Origineel geplaatst door UndErdOg
Ik zie een aantal mensen iets zeggen over gitaarsolo's en dat dat zo slecht is.....
wel eens van Jimi Hendrix gehoord??? Sorry hoor, maar een hekel hebben aan gitaarsolos is toch echt een beetje overdreven, je kan toch niet een hekel hebben aan een heel instrument??. Het is gewoon zo dat je moet uitkijken dat het niet te cliché jaren 70 hard rockerrig wordt. Maar ook een blues solo met een gitaartje kan toch echt heerlijk zijn.
)Origineel geplaatst door Lacertus
Ter illustratie een fragmentje van Slayer uit South of Heaven (toch een van mijn favorieten!); het begin is rete-sterk! super pakkend, muzikaal! Een ander voorbeeld in mijn volgende post (kan ik geen twee uploads in één bericht plaatsen?)

Origineel geplaatst door Bartology
Wat moet je dus A B S O L U U T niet doen?
Aftrap: pan op je hihat![]()
Lang leven de regels van de muziek! 

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Helikopter. Maar da's een 808 snare, dan mag 't wel natuurlijk
Geniaal nummer trouwens.

Origineel geplaatst door praecox
Volgens mij was het Spastik, de A-kant van helikopter ... ik draai em soms zelf namelijk. Dat nummer is trouwens meer dan een snare roffel, het is een hihat roffel en een clap roffel en rim e.d. komen er ook bij kijken, dus doe het niet te rap af als maar een 'snare roffel'![]()
(no offence,het was erg origineel voor de tijd!)