Thoraval
Ouwe rot
Hmjaja ik heb mezelf gisteren toegezet tot het nóg een keer écht goed beluisteren van Closer, het laatste album van Plastikman zoals jullie weten en eigenlijk vind ik het best een vette plaat. Ik was in eerste instantie nogal teleurgesteld om de bekende reden: weinig techno achtige dingen en meer soundscapes en dat ge-ouwehoer erdoorheen.
Maargoed gisteren dus weer een keer gelusiterd en wat is dat laag toch mooi in die eerste paar nummers!!! Ik heb eigenlijk alleen maar naar de lage strings, pads en bas partijen geluisterd en was toch eigenlijk best onder de indruk en kreeg het gevoel dat je inderdaad een nummer zo minimaal kan neerzetten.
roffel de roffel nu komt de grote vraag:
wat vinden jullie nou synths die echt mooi laag kunnen neerzetten be it analoog of digitaal (al zal zeker op dit vlak digitaal ver achter analoog aanhobbelen, zucht.) En welke synth kan eigenlijk t laagst?
Is dat te definieren door alleen maar naar specs te kijken? Of is dit ook heel subjectief?
uit eigen ervaring vind ik de nl2 best een mooi laag hebben alleen dit rooie beestje is dan weer net iets te ruig om er echt echt... hmmm hoe zal ik dit zeggen, om het echt puur door alleen lage tonen te laten "gonzen"
Maargoed gisteren dus weer een keer gelusiterd en wat is dat laag toch mooi in die eerste paar nummers!!! Ik heb eigenlijk alleen maar naar de lage strings, pads en bas partijen geluisterd en was toch eigenlijk best onder de indruk en kreeg het gevoel dat je inderdaad een nummer zo minimaal kan neerzetten.
roffel de roffel nu komt de grote vraag:
wat vinden jullie nou synths die echt mooi laag kunnen neerzetten be it analoog of digitaal (al zal zeker op dit vlak digitaal ver achter analoog aanhobbelen, zucht.) En welke synth kan eigenlijk t laagst?
Is dat te definieren door alleen maar naar specs te kijken? Of is dit ook heel subjectief? uit eigen ervaring vind ik de nl2 best een mooi laag hebben alleen dit rooie beestje is dan weer net iets te ruig om er echt echt... hmmm hoe zal ik dit zeggen, om het echt puur door alleen lage tonen te laten "gonzen"