Origineel geplaatst door jgeers01
Op de site van Per Kristian staat een sample van noise met chorus bij een bepaalde register setting. Ik krijg dat nog niet voor elkaar. Jullie?
Origineel geplaatst door Hanz
Noise met chorus lukt mij ook niet. Gebruikt hij daarvoor de external input? (die zat er toch ook op, dacht ik?)
Ik heb Per zelf ook gevraagd hoe hij het voor elkaar kreeg; vandaag zijn antwoord:
Ik heb het geprobeerd en hoor in de verte inderdaad iets wat op zijn nosie sample lijkt. Maar de betreffende toets die ik indruk wekt tegelijk ook een toon op (wat volgens mij niet hoort :confused: ). Willen jullie de suggestie van Per eens proberen en hier het resultaat posten?I made the noise sound on my website using the upper manual; turn off all the tabs/button settings and turn on the "princ. solos stops" switch at the strings ensemble section on. You should now only hear noise when you press any of the keys at the upper manual, turn up the volume as it is pretty quiet.
. Bovendien geeft het soms al resultaat als de tip van de bout ze verhit heeft. En je hoeft ze natuurlijk niet allemaal te doen, alleen de toetsen die slecht zijn (of zijn ze dat allemaal :confused: )
en heel vaag 'in de verte' een toon .. alsof er toch een switsch was omgezet